رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

تفاهم‌نامه همکاری اتاق مازندران و ولگاگراد روسیه امضا شد؛

همکاری‌های مازندران و ولگاگراد روسیه در زمینه کشاورزی، لبنیات، آبزی‎پروری

با حضور هیات تجاری ولگاگراد روسیه در اتاق مازندران، یادداشت تفاهم همکاری تجاری و علمی بین مازندران و ولگاگراد روسیه امضا شد.

18 آبان 1395
کد خبر : 5184
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

با حضور هیات تجاری ولگاگراد روسیه در اتاق مازندران، یادداشت تفاهم همکاری تجاری و علمی بین مازندران و ولگاگراد روسیه امضا شد.

عبدالله مهاجر، رئیس اتاق مازندران، در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه ابراز امیدواری کرد: با عنایت به ظرفیت‎های مهم دو استان مازندران و ولگاگراد، در آینده‎ای نزدیک با توجه به توافق ‎نامه مشترک میان دانشگاه علوم کشاورزی دو استان، شاهد مبادلات خوبی در بخش‎های علمی و کشاورزی باشیم.

وی درباره امضای این تفاهم نامه گفت: همکاری‎ها در بخش کشاورزی، لبنیات، آبزی‎پروری و صنعت است.

سانییو الکساندر واسیلویچ، معاون کمیته اقتصاد استان ولگاگراد نیز با ابراز رضایت از ظرفیت‌های متنوع مازندران گفت: البته فکر نمی‎کردم که مازندران دارای توانمندی‎هایی با این گستردگی باشد، در مدت دو روز برنامه‎های ما به‎خوبی پیش رفت و یک تفاهم‌نامه نیز با دانشگاه علوم کشاورزی به امضا رسید.

واسیلویچ گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی را در بازدیدهای میدانی دیدم و این گزارش‌ها را به استان خود و مقامات روسی اعلام می‌کنم.

هیات تجاری- سرمایه‌گذاری استان ولگاگراد روسیه در  سفر دوروزه خود به استان با فعالان اقتصادی استان دیدار داشته و از نزدیک با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مازندران آشنا شدند.

موضوعات :
در همین رابطه