رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایلام عنوان کرد؛

حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت ایلامی از سوی جامعه ابرار

رئیس اتاق ایلام: جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق ایران از دانش آموزان بی‌بضاعت این استان حمایت مالی می‌کند.

30 دی 1395
کد خبر : 6453
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق ایران از دانش آموزان بی‌بضاعت این استان حمایت مالی می‌کند.

شعبان فروتن در جریان نشست نمایندگان جامعه نیکوکاری ابرار با مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام بیان کرد: نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار که فعالیت آن از دو سال پیش در اتاق ایلام آغازشده، تلاش می‌کند دانش آموزان نخبه بی‌بضاعت در این استان را شناسایی و از آنان حمایت کند.

وی ادامه داد: نقش آموزش‌وپرورش و دیگر دستگاه‌های اجرایی برای کمک به جامعه نیکوکاری به‌منظور شناسایی دانش آموزان نخبه بی‌بضاعت در این استان بسیار حائز اهمیت است و باید همکاری بیشتری در این زمینه انجام گیرد.

رئیس اتاق ایلام افزود: مهم‌ترین اولویت جامعه نیکوکاری ابرار در این استان کمک به دانش آموزان نخبه در مناطق روستایی است که بتوانند بدون دغدغه به ادامه تحصیل امیدوار شوند.

فروتن همچنین از خدمات جامعه نیکوکاری ابرار در استان ایلام تقدیر کرد.

مسئول طرح حمایت‌های تحصیل جامعه نیکوکاری ابرار نیز در این نشست گفت: انجمن اولیا و مربیان باید در حوزه کشف استعدادهای دانش آموزان نخبه بی‌بضاعت وارد میدان شوند.

احمد ایرانشاهی بیان کرد: همکاری آموزش‌وپرورش با جامعه نیکوکاری ابرار می‌تواند آثار مثبتی را برای دانش آموزان نخبه بی‌بضاعت در این استان به همراه داشته باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش ایلام نیز در این نشست از آمادگی این دستگاه اجرایی برای همکاری با جامعه نیکوکاری ابرار خبر داد.

علی بیرانوند ضمن تقدیر از حرکت اتاق بازرگانی ایلام و ایران برای فعالیت نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار در این استان گفت: هرساله در مدارس شرایط دانش آموزان رصد شده و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت تحصیلی آنان جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود که با همکاری بیشتر آموزش‌وپرورش و جامعه نیکوکاری ابرار گام‌های ارزشمندی برای حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت فراهم شود.

در همین رابطه