رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق یزد خبر داد

صنایع یزد در نمایشگاه پاکستان شرکت می‌کنند

محمدرضا قمی، رئیس اتاق یزد از اختصاص ۷۰۰ متر از نمایشگاه صنعت پاکستان به استان یزد خبر داد.

02 بهمن 1395
کد خبر : 6457
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد از حضور بیش از ۲۰ شرکت یزدی در نمایشگاه صنعت پاکستان خبر داد و گفت: ۷۰۰ متر مکعب نمایشگاه صنعت پاکستان به استان یزد اختصاص یافته است.

محمدرضا قمی در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان یزد گفت: در 6 ماهه نخست امسال 60 نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی به مرکز علم و کار یزد مراجعه کردند و بیشتر آن ها جذب بازار کار شدند.

رئیس اتاق یزد همچنین گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با امور زندان‌ها داشتیم، مقرر شد که آموزش‌هایی در زندان و ویژه زندانیان داشته باشیم و بتوانیم این دوره‌های آموزشی را هر ماه دو مرتبه انجام دهیم.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد ادامه داد: در ارتباط با نمایشگاه‌ها، سعی شده که تولید کنندگان یزدی امکان حضور گسترده در نمایشگاه بین‌المللی را داشته باشند که یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه صنعت و معدن کنیا است.

وی افزود: خوشبختانه برای حضور در این نمایشگاه از سوی تولیدکنندگان و صنعت‌گران یزد استقبال خوبی صورت گرفته و تعدادی از تولید کنندگان یزدی نسبت به حضور در آن تمایل نشان داده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد تصریح کرد: نمایشگاه دیگری که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته، نمایشگاه صنعت و معدن پاکستان است که سعی شده ظرفیت‌های یزد در این حوزه معرفی شود.

قمی بیان کرد: نمایشگاه پاکستان هم از 6 تا 9 اسنفد برگزار می‌شود و بیش از 20 شرکت از استان یزد برای حضور در آن ثبت نام کردند که تاکنون برای این شرکت‌ها 700 متر مربع زمین در نظر گرفته شده است.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد ادامه داد: کاشی و سرامیک، فرش، پلاستیک، سیم و کابل، صنایع دستی و دیگر صنایع استان در این نمایشگاه حضور دارند.

موضوعات :
در همین رابطه