رادیو مجازی اتاق ایران - 3 اردیبهشت 1403

معرفی ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در اتاق ایران

سید محمدرضا سید نبوی رئیس اتاق چهارمحال و بختیاری اهداف راه‌اندازی میزِ معرفی جاذبه‌های چهارمحل و بختیاری را اعلام کرد.

04 بهمن 1395
کد خبر : 6521
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای صنعتی و تولیدی استان چهارمحال و بختیاری در طرحی با عنوان میز معرفی ظرفیت‌های استان در اتاق بازرگانی ایران ارائه شد. این رویداد در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق ایران برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این رویداد عنوان کرد: این معرفی یک‌روزه در حضور رؤسای اتاق‌های بازرگانی سراسر ایران، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشور و میهمانان ویژه در ساختمان اتاق ایران در تهران برگزار شد.

سید محمدرضا سید نبوی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار، بهبود بازاریابی، صادرات و فروش بیشتر محصولات تولیدی استان از اهداف اصلی این میزِ معرفی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت‌هایی جهت ارائه محصولات استان به بازارهای کشور و سایر کشورها، معرفی تولیدکنندگان و معرفی جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری از دیگر اهداف مهم در معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای استان است.

غرفه استان چهارمحال و بختیاری با استقبال چشمگیر مهمانان روبرو شد و در کنار معرفی دستاوردها و محصولات استان، قسمتی از فرهنگ بومی و محلی استان با نصب سیاه‌چادر، توزیع غذاهای محلی و توزیع سوغات به بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

موضوعات :
در همین رابطه