رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

رئیس اتاق بجنورد

کارگاه‌های کوچک پوشاک را برای بازاریابی خارجی شناسایی کنیم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد بر لزوم شناسایی کارگاه‌های کوچک و خرد در حوزه پوشاک در خراسان شمالی تأکید کرد.

19 بهمن 1395
کد خبر : 6839
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد بر لزوم شناسایی کارگاه‌های کوچک و خرد در حوزه پوشاک در خراسان شمالی تأکید کرد.

محمد صمدی، رئیس اتاق بجنورد -عکس: محمد علی‌مهدی

محمد صمدی در کارگروه اشتغال استان خراسان شمالی بر شناسایی کارگاه‌های کوچک و خرد در حوزه پوشاک، تأکید کرد و گفت: باید این کارگاه‌ها شناسایی شوند تا در بازاریابی داخلی و خارجی موردتوجه قرار گیرند.

صمدی با اشاره به بازار مناسب پوشاک در کشورهای مختلف، افزود: این کالاها باید به‌طور مطلوب در کارگاه‌ها و فضاهایی مناسب به نمایش گذاشته شوند تا بازار خوبی در استان فراهم‌شده و در اقتصاد و اشتغال استان تأثیر گذارد.

اشتغال در روستاهارا مورد حمایت قرار میدهیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در این جلسه بابیان اینکه طرح‌های اشتغال در روستاها را موردحمایت قرار می‌دهیم، افزود: ایجاد اشتغال و هزینه تمام‌شده در مناطق روستایی به دلایل‌ مختلف پایین‌ است اما باید بازار تولیدات آنان را در مراکز استان‌ها تقویت کنیم.

محمود دلپسند بابیان اینکه در راز و جرگلان قطب‌های حمایتی در بخش پوشاک ایجادشده، افزود: بنیاد جانباران و استانداری از کارگاه‌های پوشاک حمایت خواهند کرد و حتی بخشی از آنان تجهیز و از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.

دلپسند بر مهارت‌آموزی، تأمین مواد اولیه و بازاریابی برای این طرح‌های اشتغال در حوزه پوشاک تأکید کرد و افزود: باید درخواست‌ها را تفکیک و اولویت‌بندی کنیم و طرح‌ها را موردحمایت قرار دهیم.

وی در این جلسه از بانک‌ها خواست تا در خصوص بخشنامه‌ها و مصاحبه‌ها در زمینه بخشودگی جرایم در جامعه و مشتریان اطلاع رسانی بهتری داشته باشند.

 

موضوعات :
در همین رابطه