رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

شرکت حمل‌‌و‌نقل ریلی رجا اعلام کرد

آغاز پیش‌فروش بلیت ظرفیت‌های جدید قطار‌ برای تعطیلات عید از ۲۱ اسفند

شرکت رجا اعلام کرد با توجه به تکمیل ظرفیت قطارها در برخی ایام نوروز ۹۶، ظرفیت‌های تازه ایجاد شده که بلیت آن‌ها از ساعت ۱۰ صبح شنبه عرضه می‌شود.

18 اسفند 1395
کد خبر : 7487
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در‌باره ظرفیت‌های نوروزی قطار، اظهار داشت:‌ پس از پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروز 96 برای تاریخ‌های 25 اسفند 95 لغایت 15 فروردین 96‌ و اتمام ظرفیت ایجادی بعضی روزها، این شرکت با تخصیص واگن‌های جدید ظرفیت‌های جدیدی برای سفر هموطنان‌ ایجاد کرده است.

محسن یاوری افزود: بلیت ظرفیت‌های جدید ایجاد شده، روز شنبه 21 اسفند‌ماه ساعت 10 صبح در سامانه فروش قرار خواهد گرفت و از طریق‌ کانال‌های فروش شرکت شامل: آژانس‌های مسافرتی، وب‌سایت رجا، اپلیکیشن فروش بلیت هم‌قطار و سامانه 1539 قابل خریداری است.

رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی شرکت رجا با بیان اینکه در ایام نوروز در بهای بلیت بعضی از قطارها تخفیف اعمال شده است، اضافه کرد: هم‌وطنان‌ با برنامه‌ریزی مطلوب، علاوه بر ظرفیت‌های ایجاد شده جدید می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده در بلیت برخی از قطارهای این شرکت در مسیرهای مختلف به‌ویژه در هفته دوم تعطیلات نوروزی بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: مسافران‌ در صورت وجود هر گونه سؤال یا نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه اطلاع‌رسانی و فروش شرکت رجا با شماره 1539 (تهران) و 88347073 -021 (‌شهرستان‌ها) به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

موضوعات :
در همین رابطه