رادیو مجازی اتاق ایران - 1 اردیبهشت 1403

هیات تجاری اتاق ایران اول تا پنجم خرداد به اسپانیا سفر می‌کند

10 اردیبهشت 1396
کد خبر : 8140
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هیات تجاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به دعوت اتاق بازرگانی اسپانیا و به سرپرستی غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران، از یکم تا پنجم خردادماه به اسپانیا سفر می کند.

امور بین‌الملل اتاق ایران با انتشار اطلاعیه ای ضمن اعلام تاریخ این سفر از فعالان بخش خصوصی دعوت کرده است در این هیات حضور پیدا کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور بهره برداری از همایش تجاری با حضور فعالان اقتصادی دو کشور، ملاقات های رو در رو و بازدیدهای پیش بینی شده، علاقه‌مندان می توانند از طریق اتاق مشترک ایران و اسپانیا نسبت به ثبت نام در هیات مذکور تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 14 اردیبهشت 1396 اقدام کنند. لازم به ذکر است که دارندگان روادید شنگن در اولویت قرار دارند.

هزینه های مشارکت در هیات شامل 2 شب اقامت در مادرید در هتل پنج ستاره، 2 شب اقامت در بارسلونا در هتل پنج ستاره، بلیط و پرواز داخلی مادرید-بارسلونا، مترجم، روادید، عوارض خروج، کتابچه، بیمه مسافرتی و ترانسفر، بصورت علی الحساب مبلغ 100 میلیون ریال می باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام: تحویل اصل فیش واریزی به حساب 6962415054 به نام اتاق مشترک ایران و اسپانیا، بانک ملت، شعبه وزارت نفت، تصویر کارت بازرگانی معتبر، تکمیل فرم روادید، دو قطعه عکس جدید، تصویر صفحه اول گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، تکمیل فرم اطلاعات شرکت.

لطفا مدارک مذکور به خانم کاظمی در طبقه سوم اتاق ایران تحویل گردد. لازم به ذکر است که از متقاضیان غیرعضو اتاق ایران، 15 درصد اضافه بر مبلغ اعلام شده دریافت خواهد شد.

تلفن تماس مستقیم اموربین الملل اتاق ایران:   85732364 - 85732396

 

 

 

در همین رابطه