رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

نایب‌رئیس اتاق ایران

سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود

سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی از 14 تیرماه به مدت سه روز در اتاق لرستان برگزار می شود.

13 تیر 1396
کد خبر : 9061
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی از 14 تیرماه به مدت سه روز  در اتاق لرستان برگزار می شود.

حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رئیس اتاق ایران -عکس: محمد علی‌مهدی

سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی در اتاق لرستان برگزار می شود.

نایب‌رئیس اتاق ایران گفت: سومین همایش ملی کانون‌های کارآفرینی از 14 تیرماه به مدت سه روز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان برگزار می‌گردد.

حسین سلاح‌ورزی اظهار داشت: این همایش با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران کل و معاونین اشتغال ادارات این سازمان و همچنین رؤسا و دبیران کانون‌های کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.

سلاح ورزی با اشاره به تدارک پنل‌های تخصصی در این همایش، افزود: پنل صندوق سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر از جمله‌ی این پنل‌هاست که با حضور مجید ایزدی نماینده سازمان فرابورس و خانم ریاحی مدیرکل توسعه کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در پنل گردشگری هم علاوه بر نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پروفسور یوسف ثبوتی، اصغر نبیل و ظهیر امامی حضور خواهند داشت.

رئیس اتاق لرستان تصریح کرد: اقتصاد خرد و بنگاه‌های کوچک کارآفرین، برنامه ملی شتاب‌دهنده و پنل جامع کار آفرینی کشور از دیگر پنل‌های تدارک دیده شده‌ی این همایش هستند که با حضور مسئولان و مدیران کشوری و متخصصان این حوزه‌ها برگزار می‌شوند.

سلاح‌ورزی با اشاره به برگزاری نشست زنان کارآفرین در این همایش خاطرنشان کرد: خانم‌ها جلودار زاده، سیده فاطمه مقیمی و فرناز محجوب در این نشست سخنرانی می‌کنند.

در همین رابطه