رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

جایزه 5 هزار دلاری برای بهترین قرارداد حوزه فناوری گروه D8

دبیرخانه مرکز مبادله فناوری گروه D8 (هشت کشور مسلمان در حال توسعه) در نظر دارد به بهترین قراردادهای امضاشده میان کشورهای عضو این سازمان با کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که ایران نیز جزو آن‌هاست جایزه 5 هزار دلاری اهدا کند.

28 تیر 1396
کد خبر : 9323
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دبیرخانه مرکز مبادله فناوری گروه D8 (هشت کشور مسلمان در حال توسعه) در نظر دارد به بهترین قراردادهای امضاشده میان کشورهای عضو این سازمان با کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که ایران نیز جزو آن‌هاست جایزه اهدا کند.

محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات، ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق ایران، ضمن اعلام این خبر گفت: مبلغ نقدی این جایزه معادل 5 هزار دلار آمریکا است و شرکت‌های برنده در بهره‌مندی از امکانات مرکز انتقال و تبادل فناوری گروه D8 در اولویت قرار می‌گیرند.

دومین دوره رقابت برای کسب این جایزه از میان قراردادهایی که در سال 2016 منعقد و امضاشده برگزار می‌شود. نخستین دوره این رقابت در سال 2015 برگزارشده و مراسم اهدای جوایز آن نیز در شهر ازمیر ترکیه و در حاشیه همایش اتاق‌های بازرگانی اعضای گروه D8 انجام‌ شده بود.

 تمامی صاحبان قراردادهای واجد شرایط می‌توانند برای شرکت در این رقابت به صورت آنلاین از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی www.d8tten.org ثبت‌نام کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 76250250 (تهران) تماس گرفته و پس از اتصال به شماره داخلی 4374 سؤالات خود را مطرح کنند.

 

در همین رابطه