رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

هیات تجاری اتاق ایران دوم مهر عازم اسپانیا می‌شود

هیات تجاری به سرپرستی رئیس اتاق ایران دوم لغایت ششم مهرماه سال جاری به کشور اسپانیا سفر می‌کند.

09 مرداد 1396
کد خبر : 9514
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور در صدر هیات تجاری اتاق ایران از دوم لغایت ششم مهرماه سال جاری عازم اسپانیا می‌شود.

امور بین الملل اتاق ایران از فعالان حوزه گردشگری، راه‌آهن و صنایع ریلی، صنایع غذایی و کشاورزی، انرژی‌های تجدیدپذیر، پتروشیمی، صنایع دارویی و پزشکی، بانک و بیمه، صنایع خودرو و قطعه‌سازی و ماشین‌آلات صنعتی دعوت کرده در این هیات حضور داشته باشند.

دارندگان روادید شنگن معتبر در اولویت قرار دارند. از طرفی امکان ثبت‌نام افرادی که در گذشته درخواست ویزای شنگن آن‌ها در هر یک از سفارتخانه‌های آن حوزه رد شده است، وجود ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام آنلاین، ارائه فیش علی‌الحساب به مبلغ 90 میلیون ریال به حساب شماره 0105994103006 بانک ملی شعبه خشایار به نام اتاق ایران (هزینه سفر شامل پرواز اکونومی، اقامت در هتل پنج ستاره و ترانسفر)، دو قطعه عکس رنگی جدید با زمینه سفید، تصویر صفحه اول گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ 96.7.2 و فرم ویزای شنگن تکمیل شده، مراتب حضور خود در این هیات را اعلام کنند. همچنین شماره تلفن 85732364 پاسخگوی سئوالات خواهد بود.

برای افرادی که عضو اتاق نیستند یا اعتبار کارت عضویت آنها به پایان رسیده است، 15 درصد به مبلغ مذکور افزوده می‌شود. مهلت ثبت‌نام نیز تا 31 مرداد 96 خواهد بود.

در همین رابطه