رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

با حضور رئیس اتاق ایران صورت گرفت

کلنگ‌زنی ساخت دبستان روستای گندم‌خواب در خراسان رضوی

با حضور رئیس اتاق ایران و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی، آیین کلنگ‌زنی دبستان سه کلاسه روستای گندم خواب منطقه تبادکان برگزار شد.

21 مرداد 1396
کد خبر : 9696
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خراسان رضوی، برای ساخت دبستان سه‌کلاسه روستای گندم‌خواب منطقه تبادکان کلنگ‌زنی کردند.

در این مراسم که با حضور مسئولان و خیرین مدرسه‌ساز همراه بود کلنگ دبستان سه کلاسه روستای گندم خواب واقع در منطقه آموزش‌وپرورش تبادکان با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با زیربنای 200 مترمربع به زمین زده شد. 

رئیس اتاق ایران و رئیس هیات مدیره جامعه یاوری خراسان در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین مدرسه‌ساز با ساخت مدرسه و تأثیرگذاری در جامعه و آینده انسان‌ها از خوشبخت‌ترین افراد هستند و اثرات سبزشان بیش‌ازپیش میهن اسلامی ما را گلستان می‌کند.

غلامحسین شافعی خطاب به معلمان و اولیای دانش‌آموزان گفت: ساخت مدرسه از ضروریات است و از آن مهم‌تر خروجی مدارس است که با کیفی سازی سطح آموزش و تلاش معلمین و اولیای دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

شافعی با اشاره به نقش مهم خیرین مدرسه‌ساز در توسعه و تجهیز مدارس افزود: بی‌شک خیرین مدرسه‌ساز هم از معلمان و اولیا انتظار دارند تا با تلاش بیش‌ازپیش در تربیت نسلی پویا و تأثیرگذار نقش اصلی خود را همچون همیشه ایفا کنند. در این راه ما نیز تمام سعی خود را خواهیم کرد تا با توجه هرچه بیشتر به مناطق کم‌برخوردار سهیم باشیم.

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان نیز ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز که زمینه رشد علمی گنجینه‌ها و آینده‌سازان ایران اسلامی را فراهم آورده‌اند گفت: ساخت‌وساز و ایجاد فضای آموزشی بهترین راه برای  توسعه کشور و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و امروز به لطف این انسان‌های نیک‌اندیش در منطقه تبادکان شاهد این امر هستیم.

 علی اکبری افزود: امروز با تلاش دولت و خیرین مدرسه‌ساز در منطقه بزرگ تبادکان در 1200 روز اخیر هر 17 روز یک مدرسه افتتاح‌شده و این امر تکرار نخواهد شد مگر با مشارکت همه‌جانبه خیرین مدرسه‌ساز و دولت‌مردان. 

اکبری بابیان اینکه آموزش‌وپرورش منطقه تبادکان با دارا بودن 719 کد آموزشی و 120 هزار دانش‌آموز به‌عنوان بزرگ‌ترین منطقه آموزشی کشور شناخته می‌شود اظهار داشت: امروز در آموزش‌وپرورش تبادکان با مسائل مختلفی روبه‌رو هستیم که از همه مهم‌تر رشد جمعیت دانش‌آموزی است. اگر توجه ویژه به ایجاد فضای آموزشی نشود در آینده‌ای نزدیک با مشکلات بزرگ‌تری در این خصوص مواجه خواهیم بود.

موضوعات :
در همین رابطه