رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های کشاورزی تسهیل می‌شود

وزیر جهادکشاورزی می‌گوید تسهیل کردن روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های کشاورزی به عنوان یکی از اولویت‌های دولت، در دستور کار است.

02 شهریور 1396
کد خبر : 9874
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

وزیر جهاد کشاورزی حمایت بیش از پیش از بخش خصوصی را یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم دانست و گفت: تسهیل کردن روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های کشاورزی در دستور کار دولت است.

محمود حجتی در مراسم افتتاحیه کشتارگاه صنعتی شهرستان مهریز با اشاره به ضرورت جذب مشارکت بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری در طرح‌های کشاورزی، اظهار کرد: توسعه کشور مستلزم حمایت بیش از پیش بخش خصوص است.

وی با اشاره به دستاوردهای بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف، افزود: اعتماد به بخش خصوصی نتایج توسعه ای بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه با تاکید بر این که توسعه هرچه بیشتر این اقدامات به وسیله مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است، گفت: مسئولان باید در ارتباط با تسهیل امور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام تلاش خود را انجام دهند.

حجتی خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از رویکردها و اولویت‌های اصلی دولت تدبیر و امید است و در این زمینه تمام تلاش خود را می‌کنیم که به بهترین نحو ممکن گام برداریم.

 

در همین رابطه