هیات تجاری سنگاپور 5 آذر به اتاق ایران می‌آید

همایش تجاری ایران و سنگاپور در پی حضور هیأتی از فعالان اقتصادی این کشور در ایران، یکشنبه 5 آذر ماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.
تاریخ: 29 آبان 1396
شناسه: 11096

هیات فعالان اقتصادی سنگاپور از شنبه چهارم تا چهارشنبه هشتم آذر ماه با هدف توسعه روابط بازرگانی و همکاری‌های اقتصـادی بین بخش‌های خصـوصی ایران و سنگاپور و بهره‌برداری از پتانسیل‌های موجود در ایران حضور دارد. در این راستا همایش تجاری دو کشور یکشنبه 5 آذر در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار خواهد شد. در حاشیه برگزاری همایش نیز فعالان اقتصادی می‌توانند مذاکرات رودررو داشته باشند.

زمینه‌های فعالیت این هیأت عبارت است از: پانل‌های کامپوزیت آلومینیومی و فولادی و تیتانیوم، رنگ، مشاورهٔ تجاری و حقوقی و مالیاتی، مشاوره در خصوص ریسک تجارت و تحلیل بازار، لوازم و مبلمان هتل‌ها، سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی در صنعت پتروشیمی، سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های مشترک، سرمایه‌گذاری در زمینه معادن، مواد غذایی (کاکائو، قهوه، گردو، برنج)، پنبه، حمل‌ونقل دریایی، سیگار، محصولات پلاستیکی، قراضهٔ فلزات، منسوجات، روغن نخل و دانه‌های روغنی، محصولات کشاورزی، کود شیمیایی و ماشین‌آلات تولید آرد و شکر.

برای دسترسی به لیست اعضای هیات سنگاپوری، اینجا را کلیک کنید.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند تا پایان وقت اداری چهارشنبه اول آذر ماه با مراجعه به این لینک ثبت‌نام کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره 85732376 خانم اسدی، کارشناس مربوطه تماس بگیرند.

در همین رابطه