طبق اعلام معاونت تشکل‌های اتاق ایران

مجمع عمومی مؤسسین «سازمان ملی کارآفرینی ایران» نهم دی‌ماه برگزار می‌شود

معاونت تشکل‌های اتاق ایران با انتشار آگهی فراخوان ثبت‌نام عضویت، جهت برگزاری مجمع عمومی مؤسسین سازمان ملی کارآفرینی ایران اعلام کرد: مجمع مزبور با رعایت تشریفات قانونی رأس ساعت 10 صبح روز شنبه، مورخ 09 دی‌ماه 1396 در محل سالن جلسات واقع در طبقه ششم ساختمان اتاق ایران برگزار می‌شود.
تاریخ: 22 آذر 1396
شناسه: 11369

معاونت تشکل‌های اتاق ایران اعلام کرد: در راستای اجرای موافقت اصولی شماره 3638/43/ص مورخ 04/05/1396 هیأت هدایت و نظارت راهبردی این معاونت مبنی بر تأسیس و ثبت «سازمان ملی کارآفرینی ایران» در اتاق ایران، مقرر شد مجمع عمومی مؤسسین این سازمان، با رعایت تشریفات قانونی رأس ساعت 10 صبح روز شنبه 9 دی‌ماه 1396 در محل سالن جلسات واقع در طبقه ششم ساختمان اتاق ایران برگزار شود.

بر اساس این آگهی فراخوان، از کلیه فعالان حوزه کارآفرینی دعوت می‌شود از روز سه‌شنبه 28 آذرماه 1396 تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 06 دی‌ماه 1396 برای ثبت‌نام و تکمیل مدارک عضویت به معاونت تشکل‌های اتاق ایران واقع در تهران- خیابان طالقانی- نبش خیابان شهید موسوی (فرصت) شماره 175 طبقه پنجم مراجعه کنند.

در این فراخوان داشتن کارت معتبر بازرگانی یا عضویت در اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور، یکی از شرایط این ثبت‌نام عنوان و تاکید شده است مهلت یاد شده برای ثبت‌نام و تکمیل مدارک عضویت قابل‌تغییر و تمدید نیست.

بر اساس این گزارش، کانون‌های کارآفرینی استانی سراسر کشور (هر استان یک کانون کارآفرینی)، سازمان‌های مردم‌نهاد ملی، حسب ضوابط و مقررات در آئین‌نامه اجرایی، انجمن‌های ملی با موضوع کارآفرینی دارای مجوز از وزارت کشور، یکی از پارک‌های علم و فناوری به نمایندگی پارک علم و فناوری سراسر کشور با انتخاب و معرفی وزارت علوم و ... اعضای سازمان ملی کارآفرینی ایران را تشکیل می‌دهند.

ضمناً اصل فیش واریزی به مبلغ  10 میلیون ریال (معادل یک‌میلیون تومان) به شماره‌حساب (0105994095000 ) سیبا بانک ملی به نام اتاق بازرگانی ایران نیز یکی از شرایط ثبت‌نام است.

بر این اساس مجمع عمومی مؤسسین سازمان ملی کارآفرینی ایران، 9دی‌ماه سال جاری با دستور جلسه «بررسی و تصویب اساسنامه»، «تعیین ورودیه و حق عضویت»، «تعیین روزنامه کثیرالانتشار»، «انتخاب اعضای هیأت مدیره و بازرسان» و سایر موارد مورد نیاز برگزار می‌شود.

در همین رابطه