ترکیب هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اوکراین مشخص شد

اولین جلسه هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اوکراین تشکیل و ترکیب هیات مدیره این اتاق مشخص شد. بر این اساس با رأی اعضای هیات مدیره، حمیدرضا قادی به سمت رئیس، احمد اصغری قاجاری، به سمت نائب رئیس اول و علی‌اکبر قادی به سمت نائب رئیس دوم تعیین شدند.
تاریخ: 19 اردیبهشت 1397
شناسه: 13408

در اولین جلسه هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اوکراین که در تاریخ 11 اردیبهشت 1397 و با حضور مطلق اعضای هیأت مدیره برگزار شد، ترکیب هیات مدیره این اتاق با انجام رأی‌گیری مخفی اعضا مشخص گردید.

بر این اساس حمیدرضا قادی به سمت ریاست اتاق مشترک بازرگانی ایران و اوکراین انتخاب شد و احمد اصغری قاجاری نیز بر کرسی نائب رئیس اول این اتاق تکیه زد.

همچنین درنتیجه رأی‌گیری از اعضای هیات مدیره، علی‌اکبر قادی، به سمت نائب رئیس دوم و علی‌اصغر بهبود، به‌عنوان خزانه‌دار اتاق مشترک بازرگانی ایران و اوکراین انتخاب شدند.

حسین‌علی گلی و هومن خوانساری نیز به‌عنوان اعضای هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اوکراین در این اتاق حضور دارند.

در این جلسه، هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و اوکراین با تدوین نقشه و برنامه کاری و فعال‌سازی کمیسیون‌های تخصصی بر تحقق اهداف ترسیمی به‌صورت تخصصی تأکید داشته و با تعیین اعضای این کمیسیون‌ها، آغاز فعالیت رسمی آنها را از ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ نظارت و راهبری خواهد کرد.

در همین رابطه