رئیس اتاق گرگان در جلسه شورای گفت‌وگو

قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی اصلاح شود

علی محمد چوپانی، رئیس اتاق گرگان می‌گوید: کشاورزی در استان گلستان یکی از پایه‌های درآمدی مردم است. خواسته فعالان این حوزه تجدید نظر و بررسی در قیمت خرید های تضمینی است. لذا باید در نرخ‌گذاری‌ها نیز مشورت کارشناسی صورت گیرد.
تاریخ: 23 مهر 1397
شناسه: 15803

 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خواندن، گوش کردن و عمل کردن به اظهارات اتاق به عنوان نماینده بخش خصوصی، انتظار می رود دستگاه های اجرایی در سیاست های اقتصادی بیش از این با اتاق مشورت داشته باشند.

علی محمد چوپانی ضمن اشاره به بحران کم آبی در استان گلستان تاکید کرد: تنها راه نجات استان در این شرایط، شیرین سازی آب دریا جهت مصارف کشاورزی است. امید است این طرح جزو طرح های ملی منظور شود.

چوپانی خاطر نشان کرد: کشاورزی در استان گلستان یکی از پایه های درآمدی مردم است، خواسته فعالان این حوزه تجدید نظر و بررسی در قیمت خرید های تضمینی است. لذا می بایست در نرخ گذاری ها نیز مشورت کارشناسی صورت گیرد.

رئیس اتاق گرگان ادامه داد: پیمانکاران در قراردادهایی که منعقد کرده‌اند متعهد به اجرای پروژه ها هستند اما متاسفانه با افزایش نرخ ارز و عدم تعادل در بازار که قابل پیش بینی نیز نبوده دچار مشکل شده اند و نیاز است از این قشر حمایتی ویژه انجام شود.

موضوعات :
در همین رابطه