رئیس اتاق شیراز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بدون جانشین پروری، برای کشور هزینه دارد

جمال رازقی، رئیس اتاق شیراز معتقد است با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بدون در نظر گرفتن ملاحظاتی از جمله جانشین پروری مناسب، تعداد زیادی از مدیران با تجربه کشور، عرصه کار را ترک می کنند که این کار برای کشور هزینه زیادی دارد.
تاریخ: 15 آبان 1397
شناسه: 16156

بیست و سومین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با حضور مدیران کل استان فارس و با ارائه گزارش عملکرد این شورا در سال 96 و طرح سه دستور جلسه برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز در این جلسه با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی مبنی بر منع به کارگیری بازنشستگان گفت: با این مصوبه بدون در نظر گرفتن ملاحظاتی از جمله جانشین پروری مناسب، تعداد زیادی از مدیران با تجربه کشور، عرصه کار را ترک می کنند که این کار برای کشور هزینه زیادی دارد.

جمال رازقی خاطرنشان کرد: مهندس تبادار، استاندار فارس، استان فارس را به آرامش و حرکت در جهت توسعه تبدیل کرد و از جمله مدیران پرکار، متواضع و پیگیر است که با اجرایی شدن این مصوبه مجلس، استان فارس یک مدیر پر همت و توان را دیگر نخواهد داشت.

رئیس اتاق شیراز اظهارداشت: امروز مشکلات فعالان اقتصادی استان فارس در حوزه اقتصاد، ملی است و امیدواریم سایه سیاست از تصمیم گیری های کشور برداشته شود.

وی اضافه کرد: دوران کوتاه مدیریت مهندس تبادار یکی از دوران های طلایی برای استان فارس و بخش خصوصی است زیرا هیچ استانداری به این اندازه پیگیر در جهت رفع مشکلات بخش خصوصی نبود و نمود بارز این مدیریت شایسته، علیرغم وجود مشکلات متعدد اقتصادی در کشور کسب رتبه مناسب استان در فضای کسب و کار کشور بود.

رازقی با تقدیر از تلاش های استاندار فارس در جهت رفع مشکلات بخش خصوصی، ادامه داد: کسب رتبه تک رقمی استان در بهبود فضای کسب و کار کشور جز با همدلی استاندار و مدیران اجرایی استان فارس امکان پذیر نبود و مشکلات اقتصادی استان فارس در حوزه استانی با مدیریت، پشتکار، حمایت و همت استاندار حل شد.

موضوعات :
در همین رابطه