خسروتاج به دلیل بازنشستگی از وزارت صنعت رفت

مودودی سرپرست سازمان توسعه تجارت شد

مجتبی خسروتاج به‌واسطه اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سازمان توسعه تجارت رفت و محمدرضا مودودی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، به سرپرستی این سازمان منصوب شد.
تاریخ: 27 آبان 1397
شناسه: 16323

محمدرضا مودودی، معاون سازمان توسعه تجارت

در پی اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، مجتبی خسروتاج، ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران، در نامه‌ای به رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر استعفای پیشین خود تأکید کرد و از وی خواست تا سرپرست جدید معرفی شود.

بر این اساس، محمدرضا مودودی که تا پیش‌ازاین عهده‌دار معاونت توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران بود با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، با حفظ سمت خود، به سرپرستی این سازمان منصوب شد.

مودودی مشاور وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت و از سال 94 به‌عنوان معاون سازمان توسعه تجارت ایران مشغول به خدمت است.

در حکم رضا رحمانی برای مودودی آمده است: با توجه به سوابق و توانمندی و شایستگی‌های ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران منصوب می‌شوید تا با صرف همت و تلاش مضاعف و حسن هماهنگی و تعامل با عوامل خبره و صاحب‌نظر سازمانی و برون‌سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله علی‌الخصوص رشد و توسعه سهم صادرات کشور در تراز تجاری و مبادلاتی را با اعمال تصمیمات مناسب و شجاعانه فراهم نمایید.