محمدرضا عرب خبر داد

اتاق ایران، میزبان فعالان حوزه ارتباطات در «کارگاه تجربه و نوآوری»

اتاق ایران، نخستین کارگاه تجربه و نوآوری را با حضور 450 نفر از فعالان حوزه ارتباطات و با هدف توسعه تعامل میان فعالان اکوسیستم روابط عمومی ایران در هفته اول اسفند برگزار می کند.
تاریخ: 26 دی 1397
شناسه: 17255

اتاق ایران، نخستین کارگاه تجربه و نوآوری را با حضور 450 نفر از فعالان حوزه ارتباطات و با هدف توسعه تعامل میان فعالان اکوسیستم روابط عمومی ایران در هفته اول اسفند برگزار می کند.

محمدرضا عرب، مدیر روابط عمومی اتاق ایران، با اعلام این خبر گفت: در این رویداد که به مدت دو روز برگزار خواهد شد، 25 کارگاه آموزشی با مشارکت استادان برجسته و متخصصان با تجربه در حوزه های مدیریت و برنامه ریزی، برندینگ و تبلیغات، مدیریت محتوا و ارتباط با رسانه ها برگزار می شود.

علاوه بر آن در 3 پنل گفتگوی راهبردی، عملکرد نظام ارتباطی در مواجهه با چالش های کنونی جامعه ایرانی از جمله فسادو ناکارآمدی، اعتماد و امید و معیشت و رفاه را با حضور سیاستمداران، مدیران روابط عمومی، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی بررسی خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی ایران،تمرکز بر انتقال تجربه و توسعه خلاقیت را مهمترین تمایزهای این رویداد تلقی کرده و اظهار امیدواری کرد که مشارکت 450 نفر از مدیران روابط عمومی دو بخش دولتی و خصوصی در کنار ارایه دهندگان خدمات روابط عمومی، به توسعه گرایی و تعامل موثر میان فعالان این حوزه کمک کند.

موضوعات :
در همین رابطه