با همراهی اتاق کرمانشاه

پویش مردمی «نذر مبعث» برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کرمانشاه برگزار شد

با همراهی اتاق کرمانشاه و فعالان اقتصادی، تجار، اصناف، صنعتگران و ورزشکاران این استان در پویش مردمی «نذر مبعث» 5 میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کرمانشاه جمع‌آوری شد.
تاریخ: 14 اسفند 1400
شناسه: 1868

پویش مردمی «نذر مبعث» با یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به مناسبت عید سعید مبعث به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه و با همراهی اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان در زندان «دیزل آباد» کرمانشاه برگزار شد.

این گل‌ریزان با حضور رئیس اتاق کرمانشاه، جمعی از فعالان اقتصادی، تجار، اصناف، صنعتگران و ورزشکاران استان برپا شد و خیرین و فعالان اقتصادی پنج میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کرمانشاه جمع‌آوری کردند.

کیوان کاشفی، رئیس اتاق کرمانشاه در این مراسم با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی که فعالان اقتصادی و خصوصاً اتاق بازرگانی همواره بر عهده داشته‌اند، گفت: در همین راستا امروز در این آیین گرد هم آمدیم تا به مناسبت عید مبعث و در آستانه سال نو گامی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد برداریم.

وی از اهمیت کمک به افراد گرفتار و نیازمند یاد کرد که بسیاری از آنها به‌واسطه مشکلات اقتصادی در زندان به سر می‌برند و عنوان کرد: اتاق بازرگانی علاوه بر حمایت از فعالان اقتصادی، دست‌گیری از نیازمندان را نیز وظیفه خود می‌داند.

در همین رابطه