همایش آشنایی با فرصت های تجاری بندر آنتورپ بلژیک برگزار می شود

بندر آنتورپ بلژیک با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی ایران و همراهی بخش بازرگانی سفارت بلژِیک در تهران و اتاق های ایران و تهران، همایش آشنایی با بندر آنتورپ را برگزار می کند.
تاریخ: 15 تیر 1395
شناسه: 2316

لغو تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران، فرصتی دوباره برای از سرگیری تبادلات تجاری بین بندر آنتورپ بلژیک و بندر شهید رجایی ایران فراهم کرده است. در راستای بهره برداری از این فرصت استثنایی، بندر آنتورپ بلژیک با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی ایران و همراهی بخش بازرگانی سفارت بلژِیک در تهران و اتاق های ایران و تهران، همایش آشنایی با بندر آنتورپ را برگزار می کند. این همایش 21 تیرماه سال جاری از ساعت 13:30 تا 18:30 در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می شود.

در این همایش مباحث مختلفی با هدف تسهیل همکاری بین دو کشور مطرح می شود که از جمله آن می توان به نحوه رویارویی بندر آنتورپ با چالش های روزصنعت دریانوردی و نیز چگونگی تبدیل این بندر به محلی امن  و اقتصادی برای تجارت با اروپا اشاره کرد.

این همایش با امضای تفاهم نامه همکاری بین دو بندر آنتورپ و شهید رجایی ادامه خواهد یافت که امید است آینده ای روشن از همکاری‌های نزدیکتر بین دو کشوررا رقم زده و مبادلات تجاری و تبادل بین دو طرف را افزایش دهد.

شرکت کنندگان می توانند در خاتمه بخش پایانی این همایش، با مقامات عالی رتبه بندر آنتورپ دیدار و با شرکت های بلژیکی حاضر به بحث و تبادل نظر بپردازند و از این طریق با امکانات و تسهیلات موجود در بندر آنتورپ آشنا شوند.

حضور در این همایش رایگان بوده و تمامی سخنرانی به صورت همزمان به زبان فارسی ترجمه می شود. سفارت بلژیک از شرکت های فعال در حوزه کشتیرانی، ترابری، ارسال و فریت بار دعوت کرده در این همایش حضور یابند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند با بخش بازرگانی سفارت بلژیک در تهران به شماره 88642010 خانم نیلوفر مظفری نژاد تماس گرفته یا با آدرس الکترونیکی زیر مکاتبه کنند:

  niloufar.mozafarinezhad@fitagency.com

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید برنامه زمان بندی و دعوتنامه این رویداد اقتصادی را مشاهده کنید