رئیس اتاق بجنورد مطرح کرد

رونق تولید، رونق اشتغال و اقتصاد را به دنبال دارد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد با بیان اینکه تحقق شعار رونق تولید برای امسال نیازمند حمایت دولت، مجلس و مردم از بخش خصوصی است، گفت: رونق تولید زمینه رونق اشتغال و اقتصاد را در کشور به دنبال دارد و می‌تواند آشفتگی‌های فعلی اقتصاد را رفع کند.
تاریخ: 21 فروردین 1398
شناسه: 28212

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به نام‌گذاری سال 1398 به نام " رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت تعامل بخش دولتی با بخش خصوصی رونق تولید و اقتصاد پویا برای کشور به همراه خواهد داشت.

محمد صمدی با بیان اینکه رونق تولید با ارتقاء فرهنگ مصرف کالای ایرانی از سوی مردم محقق می‌شود، گفت: تولیدکنندگان با افزایش کیفیت کالاهای خود نقش مؤثری در فرهنگ خرید کالای ایرانی در سطح جامعه خواهند داشت.

وی افزود: بنابراین با رونق تولید در خرید کالاهای داخلی نیز حرکت چرخ‌های اقتصاد سریع‌تر و روان‌تر و وضعیت معیشتی مردم بهبود خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه همه باید در تحقق شعار سال "رونق تولید "تلاش کنیم، تصریح کرد: در سال جدید با افزایش رونق تولید در رفع بسیاری از معضلات اجتماعی ازجمله بیکاری، اشتغال و ازدواج ... می‌توان مؤثر بود.

رئیس اتاق بجنورد در ادامه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب استان اشاره کرد و اظهار داشت: می‌توان با استفاده از این ظرفیت، بهترین فرصت را برای توسعه پایدار، رونق تولید و اشتغال در استان ایجاد کرد.

وی مقابله با پدیده قاچاق کالا و جلوگیری از واردات کالاهای مشابه داخلی را از دیگر راهکارهای رونق تولید عنوان کرد و افزود: با جلوگیری از واردات کالای غیرضروری می‌توان علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه رونق تولید و افزایش درآمد اقتصادی را برای کشور فراهم کرد.

موضوعات :
در همین رابطه