در جریان بازدید از دوره آموزشی سیستم دوگانه آلمان در همدان مطرح شد

آموزش بهینه نیروی کار، مقدمه تولید ثروت

در جریان بازدید رئیس اتاق همدان، معاون توسعه استان‌های اتاق ایران و مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از کلاس‌های طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان در این شهر، بر نقش چشمگیر آموزش بهینه نیروی کار بر افزایش بهره‌وری و همچنین تولید ثروت در جامعه تاکید شد.
تاریخ: 02 تیر 1398
شناسه: 29176

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان از کلاس‌های طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان با عنوان E-check در کارگاه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان بازدید کرد.

علی‌اصغر زبردست با اشاره به ارتباطات باسابقه ایران و آلمان در تمامی زمینه‌ها، گفت: استقبال خوبی که از دوره‌های E-check در همدان شده است، تمایل اتاق همدان برای توسعه همکاری‌های آموزشی در حوزه‌های دیگر را افزایش داده است و آماده تقویت همکاری‌ها هستیم.

در این بازدید، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز با بیان اینکه آموزش خوب تضمین‌کننده افراد متخصص در جامعه خواهد بود، گفت: طرح آموزشی سیستم دوگانه (دو آل) آلمان در اشتغال آینده جوانان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وهب مختاران افزود: دوره آموزشی E- check با تدریس گیدو ویشا متخصص برق و الکترونیک موسسه آموزشی SBH برگزار شده و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مختاران با تأکید بر موفق بودن سیستم آموزشی شغلی دوگانه آلمان در دنیا گفت: اجرای این سیستم آموزشی در ایران قطعاً آموزش بهینه، بهره‌وری و همچنین تولید ثروت در جامعه را در پی خواهد داشت.

براری، معاون توسعه استان‌های اتاق ایران نیز وجود ظرفیت‌های آموزشی در استان همدان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اجرای این دوره در استان همدان قطعاً به ارتقاء سطح کیفی مدیران صنایع و همچنین مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان، کمک شایانی خواهد کرد.

اختتامیه دوره آموزشی و برگزاری آزمون از شرکت‌کنندگان نیز روز پنج‌شنبه 30 خردادماه 1398 در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان برگزار شد.

در پایان نیز به شرکت‌کنندگان گواهی حضور توسط رئیس اتاق همدان، معاون توسعه استان‌های اتاق بازرگانی ایران، معاون سازمان فنی و حرفه‌ای اهدا شد.

موضوعات :
در همین رابطه