معاونت بین‌الملل اتاق ایران اعلام کرد

دعوت از اعضای اتاق ایران برای حضور در رقابت‌های CACCI

اعضای اتاق ایران که علاقه‌مند به حضور در رقابت دوسالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه بین جوانان و بانوان کارآفرین برتر هستند می‌توانند آمادگی خود را برای مشارکت در این رویداد بین‌المللی حداکثر تا 24 خرداد اعلام کنند.
تاریخ: 11 خرداد 1399
شناسه: 31998

رقابت بین جوانان و بانوان کارآفرین برتر هر دو سال یک‌بار از سوی کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه (CACCI) برگزار می‌شود. این رقابت در سال 2020 به‌احتمال‌قوی در کشور تایوان خواهد بود و در سه حوزه بین جوانان (کمتر از 45 سال)، بانوان کارآفرین برتر و همچنین فعالان اقتصادی حوزه آب و انرژی‌های پاک انجام و به برندگان جوایزی اعطاء می‌شود.

مهم‌ترین شرایط موفقیت در این رقابت، برخورداری از 5 سال سابقه فعالیت تجاری، تسلط به زبان انگلیسی، مشارکت در فعالیت‌های مدنی و مدیریت بهره ور است.

اتاق ایران یکی از اعضای فعال این کنفدراسیون بوده و در هر دوره فعالان اقتصادی واجد شرایط را معرفی می‌کند. بنابراین از اعضای اتاق ایران دعوت می‌شود تا در صورت دارا بودن شرایط لازم از طریق این لینک فرم ثبت‌نام را تکمیل و آمادگی خود را برای مشارکت فعال در این رویداد بین‌المللی حداکثر تا 24 خردادماه اعلام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 85732363 یا ایمیل s.rasekhchi@iccima.ir تماس بگیرند.

در همین رابطه