دبیر کل اتاق ایران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مجاهدت در شرایط جنگ اقتصادی، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

محمدرضا رمضانی، دبیر کل اتاق ایران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجاهدت مردم و فعالان اقتصادی را تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب دانست که در دوره جنگ اقتصادی به وقوع پیوسته است.
تاریخ: 18 بهمن 1398
شناسه: 32137

دبیر کل اتاق ایران در دبیر کل اتاق ایران در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را فریاد عزت و آزادی ملت ایران دانست و گفت: 4 دهه پیش ملتی که در کلاس درس عاشورا، قیام در برابر ذلت را فراگرفته بود، برای رهایی از بند ظلم و ستم به پا خاست و به‌گونه‌ای صدای خود را به جهانیان رساند که در کل این 4 دهه به سرمشقی برای همه آزاداندیشان و استکبارستیزان جهان تبدیل شده است.

محمدرضا رمضانی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اکنون چهل‌ویک سالگی انقلاب اسلامی با دوره سخت جنگ اقتصادی هم‌زمان شده و مجاهدت مردم و فعالان اقتصادی را می‌بینیم که درواقع تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

او همچنین با اشاره به حماسه مردمی در استقبال از شهدای حمله تروریستی آمریکا به کاروان سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: امسال در حالی به دهه فجر رسیدیم که پیش از آن مردم با انقلاب و قهرمانان آن تجدید میثاق کردند تا گام دوم انقلاب با جان تازه‌ای آغاز شود.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی بار سنگینی بر دوش فعالان اقتصادی بخش خصوصی قرار دارد، گفت: فداکاری با جان و مال در راه انقلاب، سنتی است که از اولین روزهای ظهور انقلاب اسلامی وجود داشته و بخش خصوصی نیز همواره متعهد به انقلاب در این مسیر کوتاهی نکرده است. در این شرایط سخت تحمیل شده به کشور نیز بخش خصوصی در حالی با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کرده که تمام‌قد در میدان جنگ اقتصادی ایستاده و در راستای تأمین منافع مردم و کشور تلاش می‌کند.

رمضانی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر به عموم مردم به‌ویژه سربازان و سرداران جبهه اقتصاد، پیروزی و توفیق روز افزودن آن‌ها را از وعده‌های صادق دانست که در آینده نزدیک به‌عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه آن‌ها ثبت خواهد شد.

مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سایر مدیران صنعتی، معدنی، تجاری و صنفی در هفته‌ای که گذشت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.