در نشست فوق العاده هیئت رئیسه اتاق یاسوج تصویب شد

اعتبار 50 میلیون تومانی اتاق یاسوج جهت خرید اقلام بهداشتی برای اقشار کم‌درآمد

با توجه به لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و عدم دسترسی و توانایی بخشی از اقشار کم درآمد به اقلام بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از این ویروس، هیئت رئیسه اتاق یاسوج مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی و توزیع میان خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند اختصاص داد.
تاریخ: 17 اسفند 1398
شناسه: 32473

هیئت رئیسه اتاق یاسوج در راستای ایفای نقش مسؤلیت اجتماعی خود در نشستی فوق العاده، مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت تهیه اقلام بهداشتی (ژل ضدعفونی، مایع ضدعفونی، ماسک و دستکش) برای مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و جهت توزیع میان خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد جهت مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داد.

جبار کیانی پور ،رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در این خصوص اظهار کرد: با همانگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد این اقلام خریداری و افراد نیازمند نیز شناسایی و میان آن ها توزیع خواهد شد.

کیانی پور بیان کرد: پیش از این نیز تعدادی از واحدهای تولیدی بخش خصوصی استان که تولیدکننده محصولات بهداشتی و الکل بوده اند، با توجه به شرایط به وجود آمده سریعا وارد عمل شده و خط تولید خود را به تولید مواد ضدعفونی و ژل شست و شو و ضدعفونی اختصاص داده و این اقلام را در سطح استان و کشور توزیع کرده­‌اند.

 

 

موضوعات :
در همین رابطه