رئیس اتاق زنجان مطرح کرد

تحقق جهش تولید با حمایت و همگرایی همه بخش‌ها

رئیس اتاق زنجان معتقد است: باوجوداینکه شیوع کرونا مشکلاتی برای فعالیت‌های اقتصادی به همراه داشته، حمایت و همگرایی همگانی در کشور می‌تواند راه را برای تحقق شعار جهش تولید در سال جاری هموار کند.
تاریخ: 26 فروردین 1399
شناسه: 32860

رئیس اتاق زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال 1399 به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، گفت: با شیوع بیماری ویروس کرونا، تولید در کشور با مشکل مواجه شده، اما به قطع با حمایت از بخش تولید، این بخش می‌تواند به شعار سال جامه عمل پوشاند.

علی یگانه فرد با تأکید بر اینکه تحقق شعار سال با حمایت دولت از تولید محقق شدنی است، تصریح کرد: حمایت‌ها در بخش‌هایی ازجمله مالیاتی، کارگری و تأمین اجتماعی، همواره مورد تأکید بوده و می‌تواند در این شرایط راهگشا باشد.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به اقتصاد استان زنجان و به طبع اقتصاد کل کشور آسیب وارد کرده است، گفت: با پایان قطع زنجیره تکثیر این ویروس و اتمام بیماری و حمایت از بخش‌های تولیدی کشور، شرایط می‌تواند بهبود پیدا کند.

به گفته یگانه فرد، اتاق زنجان و همه فعالان اقتصادی استان همواره پای‌کار بوده و همه تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهد گرفت.

رئیس اتاق زنجان با اشاره به اینکه در ادامه برنامه‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا و لزوم ایمن‌سازی و حفظ سلامت کادر تولید، اتاق بازرگانی زنجان گام دیگری برداشت، گفت: در اجرای طرح هوشمند فاصله‌گذاری اجتماعی و به حرکت درآمدن چرخ‌های تولید، اتاق زنجان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و استانداری نسبت به تأمین ماسک موردنیاز واحدهای تولیدی استان زنجان اقدام کرده است.

یگانه فرد تصریح کرد: پس از احصا نیازمندی واحدهای تولیدی استان از روز پنجشنبه مورخ ۲۰ فروردین‌ماه، کار توزیع از روز ۲۴ فروردین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بر اساس زمان‌بندی انجام شده تحویل نمایندگان واحدهای تولیدی شده و طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به همکاری صنایع بزرگ استان برای تأمین بخشی از منابع مالی برای طرح غربالگری، تصریح کرد: با توجه به انتخاب استان زنجان به‌عنوان پایلوت طرح غربالگری مقابله با کرونا جدید، صنایع بزرگ استان همکاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی برای غربالگری انجام خواهد داد.

موضوعات :
در همین رابطه