هم‌زمان با افتتاح مرکز شتاب‌دهی تجارت جهانی

رویداد «جهش صادرات در مسیر جهش تولید» برگزار می‌شود

رویداد «جهش صادرات در مسیر جهش تولید» با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق ایران به‌منظور تقدیر از ایده‌های برتر صادراتی، برگزار و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا ایده‌های صادراتی خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.
تاریخ: 13 مرداد 1399
شناسه: 34137

رویداد «جهش صادرات در مسیر جهش تولید» با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق ایران، 26 مردادماه سال جاری به‌منظور تقدیر از ایده‌های برتر صادراتی، هم‌زمان با افتتاح مرکز شتاب‌دهی تجارت جهانی ایران (خانه تهران) برگزار می‌شود.

«بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان»، «توسعه تحقیقات بازار و بازاریابی»، «هوشمند سازی صادرات»، «مبادلات مالی و ارزی و تهاتری»، «برندینگ»، «گسترش خدمات تجارت خارجی و ترانزیت» و «شکل‌دهی بازارهای جدید به‌ویژه با کشورهای منطقه» ازجمله محورهای این رویداد هستند و از ایده‌های برتر با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رئیس اتاق ایران تقدیر خواهد شد.

استقرار در مرکز شتاب‌دهی تجارت جهانی ایران، تأمین مالی و جوایز نقدی ازجمله هدایای در نظر گرفته‌شده برای ایده‌های برتر است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌­نام می‌توانند تا 15 مردادماه ایده‌های خود را به ایمیل idea@tesc.ir ارسال کنند.