۵۵۰ میلیارد تومان پروژه با حضور وزیر راه در پردیس افتتاح می‌شود

۵۵۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی به‌زودی با حضور وزیر راه‌و شهرسازی در پردیس افتتاح می‌شود.
تاریخ: 02 آذر 1399
شناسه: 35402

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه تا امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز در شهر جدید پردیس صرف پروژه‌های روبنایی شده، گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی به‌زودی با حضور وزیر راه‌و شهرسازی در پردیس افتتاح می‌شود.

مهدی هدایت افزود: قرار است این پروژه‌های زیربنایی به ارزش بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان به‌زودی افتتاح شود که در آرامش و امنیت زندگی مردم در این پردیس بسیار تاثیرگذار است.

وی گفت: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه شماره ۲ پردیس، از جمله این پروژه‌هاست که ارزش مالی آن افزون بر ۴۰۰ میلیارد تومان است و از آنجایی که پیش‌بینی می‌شود جمعیت پردیس به ۶۰۰ هزار نفر برسد افتتاح این تصفیه‌خانه از مشکل تامین آب شرب مردم منطقه خواهد کاست.

به گفته هدایت، سه باب مدرسه و درمانگاه با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی نیز در فهرست افتتاحیه‌های آتی وجود دارد.

وی ادامه‌داد: در مجموع ۲۸ پروژه روبنایی در بخش‌های ورزشی، آموزشی، درمانی، فرهنگی و فضای سبز به بهره‌برداری خواهد رسید.

هدایت، درباره موضوع حمل‌و نقل اهالی پردیس و راه‌اندازی متروی این شهر نیز گفت: طرح تاسیس متروی پردیس به‌زودی مصوب خواهد شد و قرار است توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به صورت مشارکتی آغاز شود.

وی اضافه‌کرد: این پروژه شامل یک ایستگاه در حوالی فاز پنج پردیس و یک ایستگاه روبه‌روی پارک علم و فناوری است که طی مدت چهار سال تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: تا امروز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز در شهر جدید پردیس صرف پروژه‌های روبنایی از جمله مدرسه، مسجد، کلانتری و غیره شده است.

وی ادامه‌داد: همچنین نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز، برای مشارکت در ساخت پروژه‌های زیربنایی تعریف شده است.