انجمن آزمایشگاه‌های همکاری آزمون و کالیبراسیون بوشهر تأسیس شد

مجمع عمومی مؤسسان انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و کالیبراسیون بوشهر روز 8 شهریور ماه با حضور نماینده تشکل‌های اتاق ایران در بوشهر برگزار شد و با تصویب اساسنامه، این انجمن تأسیس شد.
تاریخ: 09 شهریور 1395
شناسه: 3654

مجمع عمومی مؤسسان انجمن آزمایشگاه‌های همکار آزمون و کالیبراسیون بوشهر روز 8 شهریور ماه با حضور نماینده تشکل‌های اتاق ایران در بوشهر برگزار شد و  با تصویب اساسنامه، این انجمن تأسیس شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر میان اعضای حاضر، اساسنامه انجمن به تصویب رسید و روزنامه «بامداد جنوب» به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های انجمن تعیین شد.

همچنین مبلغ 20 میلیون ریال به عنوان ورودیه و مبلغ 15 میلیون ریال به عنوان حق عضویت سالیانه انجمن برای سال 1395 تصویب شد.

ادامه جلسه به برگزاری انتخابات تعیین اعضای هیأت مدیره و بازرسان انجمن اختصاص یافت و براساس آرای به دست آمده «نصرالله محمد پور»، «ایوب محمودی»، «امین زارعی»، «سیدحسین رضوی» و «فاطمه بردبار» به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و «مسعود محبوبی» و «کامبیز اتحادی» به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره برای مدت 3 سال انتخاب شده و قبول سمت کردند.

همچنین براساس به دست آمده از انتخابات تعیین بازرسان، «سوده مکاری پور» به عنوان بازرس اصلی و «بیژن بهادری» به عنوان بازرس علی‌البدل انجمن برای مدت یک سال برگزیده شده و قبول سمت کردند.