معاونت بین‌الملل اتاق ایران اعلام کرد

اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان برگزار می‌شود

اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان 5 و 6 خردادماه، با همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران، برگزار می‌شود.
تاریخ: 25 اردیبهشت 1400
شناسه: 38064

 

اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان با همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران، 5 و 6 خرداد 1400 برگزار می‌شود. پیش‌ازاین قرار بود این کنفرانس در تاریخ 17 اردیبهشت برگزار شود؛ اما برگزاری آن به تعویق افتاد.

این کنفرانس فرصتی برای گفت‌وگو و اشتراک تجارب بین فعالان حوزه نوآوری و مسائل کودک و نوجوان است.

بازی و سرگرمی، سلامت و محافظت از کودکان و نوجوانان و آموزش کودکان و نوجوان محورهای موضوعی این کنفرانس هستند.

شرکت در روز اول کنفرانس (5 خرداد 1400) از طریق پلتفرم آنلاین زوم و با دریافت دعوت‌نامه از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یا نمایندگی یونیسف ایران امکان‌پذیر است.

در شهریور و مهر ماه 1399، 80 طرح به دبیرخانه جایزه ملی نوآوری برای کودک و نوجوان ارسال شد که طرح‌های برتر از میان آن انتخاب شده و در روز ششم خردادماه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. بنا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به همه‌گیری کووید-19، حضور فیزیکی در روز دوم (اختتامیه)، به‌صورت محدود و صرفاً با دعوت قبلی برگزارکننده مجاز خواهد بود.

 

بنا به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به همه‌گیری کووید-19، حضور فیزیکی در روز دوم (اختتامیه) کنفرانس که به‌طور مشترک با نمایشگاه اینوتکس در تاریخ 6 خرداد 1400 برگزار می‌شود، به‌صورت محدود و صرفاً با دعوت قبلی برگزارکننده مجاز خواهد بود. بااین‌حال مشاهده آنلاین اختتامیه کنفرانس از طریق این وب‌سایت برای عموم امکان‌پذیر است.

ثبت‌نام از طریق این لینک تا تاریخ اول خردادماه امکان‌پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با تلفن 41186(021) داخلی 5310 تماس بگیرید.

در همین رابطه