طبق اعلام فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی

اتاق خرم‌آباد به عنوان «اتاق ماه جولای» انتخاب شد

فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی (WCF) از میان اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان، اتاق خرم‌آباد را به عنوان «اتاق ماه جولای» انتخاب کرد.
تاریخ: 09 تیر 1400
شناسه: 38721

بر اساس اعلام کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC)، فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی (WCF) از میان اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان، اتاق خرم‌آباد را به واسطه فعالیت پویای آن به عنوان «اتاق ماه جولای» انتخاب کرد. 

فدراسیون جهانی اتاق‌های بازرگانی به صورت ماهانه از بین اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان که نماینده‌ای در بستر ارتباطی تخصیص یافته معرفی کرده‌اند و به شکل فعالانه‌ای به ارائه اخبار، مطالب و پروژه‌های مربوط به اتاق خود می‌پردازند، یک اتاق را به عنوان اتاق ماه معرفی می‌کند که بر این اساس از بین ‌اتاق‌های سراسر جهان اتاق خرم‌آباد به عنوان «اتاق ماه جولای» انتخاب شد.

این انتخاب، فرصتی را برای اتاق برگزیده فراهم می‌کند تا توضیحاتی را درباره اقدامات و پروژه‌هایی که  انجام داده، ارائه کند. و موجب گسترش دامنه ارتباطات آنها و معرفی به جامعه کسب‌وکار در سایر کشورها می‌شود.

اتاق خرم‌آباد به واسطه حضور فعالانه و پویا و بارگذاری اسناد و پروژه‌های متفاوت همچون پروژه «چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر» که با توجه به اهمیت کارآفرینی، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در زمینه توسعه و ترویج آن تعریف شده و همچنین پروژه «خرم آباد: شهر ناظر» که با رویکرد مشارکت شهروندی و راه‌حل‌های طبیعت‌بنیان است، در بستر ارتباطی مذکور در ماه جولای انتخاب شد.

اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) مهم‌ترین نهاد بین‌المللی مستقر در پاریس است که بیش از ۱۰۰ سال قبل با هدف تسهیل و توسعه تجارت بین‌المللی تاسیس شده و امور تدوین مقررات مربوطه و حل و فصل اختلافات تجاری و توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی را دنبال می‌کند.

این نهاد بین‌المللی در بیش از ۹۰ کشور دنیا، از جمله در جمهوری اسلامی ایران که موسسات تجاری و اقتصادی مهمی مانند اتاق‌های بازرگانی کشور، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک از آن کشور عضویت ICC را دارند، دارای یک کمیته ملی است که ماموریت‌های این نهاد را در کشورهای مختلف پیگیری می‌کند.

در همین رابطه