نمایشگاه تخصصی محصولات و خدمات ایران در قزاقستان برگزار می شود

شورای بازرگانی ایران و قزاقستان با همکاری شرکت هومان توس شرق، نمایشگاه اختصاصی کالا و خدمات ایرانی را دوازدهم تا پانزدهم مهرماه در شهر چیمکنت قزاقستان برگزار می کند.
تاریخ: 27 شهریور 1395
شناسه: 3996

قزاقستان کشوری بزرگ در آسیای مرکزی است که شرایط و موقعیتی خاص در منطقه دارد. این کشور  در همسایگی شرکای راهبردی ایران مانند چین و روسیه واقع  و عضو کشورهای منطقه ی اوراسیاست.

روابط خوب سیاسی و عزم جدی روسای جمهور دو کشور در اجرایی نمودن دیپلماسی تجاری در توسعه صادرات و خدمات فنی مهندسی و سرمایه گذاری های مشترک در زمینه های کشاورزی- صنعتی، اهداف مشترک ایران و قزاقستان است. یکی از راهکارهای نفوذ به بازار قزاقستان، جهت معرفی کالا و خدمات، حضور در این نمایشگاه تخصصی این کشور است، که فرصتی بسیار ارزشمندی را برای فعالان اقتصادی کشورمان فراهم آورده است.

شورای بازرگانی ایران و قزاقستان با همکاری شرکت هومان توس شرق، نمایشگاه اختصاصی کالا و خدمات ایرانی را دوازهم تا پانزدهم مهرماه در شهر چیمکنت قزاقستان برگزار می کند.

علاقمندان جهت حضور در نمایشگاه مهرماه شهر چیمکنت و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88917631 و یا شرکت مجری هومان توس شرق با تلفن : 37660684-051 و یا موبایل: 09127119280 تماس حاصل نمایند.

موضوعات :
در همین رابطه