گردهمایی 914 شرکت واگذار شده در رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی

914 شرکت‌ واگذار شده در بخش‌های مختلف صنعت، نفت، معادن و صنایع معدنی، بانک و بیمه در نمایشگاهی در حاشیه رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی گردهم می‌آیند.
تاریخ: 29 اردیبهشت 1401
شناسه: 42497

در جریان رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، نمایشگاهی با حضور 914 شرکت واگذار شده، برپا خواهد شد.

این نمایشگاه در ۹ پاویون به مدت ۴ روز مجاور سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. پاویون صنعت با حضور ۲۸۰ شرکت واگذار شده پررنگ‌ترین حضور را در این نمایشگاه دارد. بعد از صنعتی‌ها، پاوین نفت با ۱۳۲ شرکت و پاویون معادن و صنایع معدنی با ۷۶ شرکت واگذار شده به نمایشگاه خصوصی‌سازی رونق بخشیده‌اند. پاویون بانک و بیمه هم با ۹ بانک خصوصی‌شده دایر می‌شود که می‌تواند ویترینی برای نمایش پیچیدگی‌های خصوصی‌سازی در این بخش از اقتصاد باشد.

پایون‌هایی هم ویژه سرخابی‌ها، شرکت‌های در لیست واگذاری و سازمان‌های همکار در این نمایشگاه فعال خواهد شد.

نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران در راستای بررسی دو دهه خصوصی‌سازی در کشور، شنبه ۳۱ اردیبهشت به مدت ۴ روز در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

در طول این رویداد، نشست‌های تخصصی در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور سران قوا، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، متخصصان و صاحبنظران مرتبط از بخش خصوصی و دولتی برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور از طریق event.ipo.ir امکان‌پذیر است. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، دبیرخانه همایش در سازمان خصوصی‌سازی با تلفن ۸۳۳۳۹۱۰۰-۰۲۱ پاسخ‌گو خواهد بود.

موضوعات :
در همین رابطه