علی‌اصغر جمعه‌ای در نشست هیات رئیسه اتاق سمنان

الزامات توسعه در تعامل با بخش خصوصی شناسایی شود

رئیس اتاق سمنان با بیان اینکه همکاری و تعامل در اتاق بازرگانی به احصای مسائل و مشکلات و ارائه پیشنهاد‌های سازنده کمک می‌کند، بر ضرورت تداوم همکاری‌ها برای شناخت الزامات توسعه و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای تأکید کرد.
تاریخ: 04 مرداد 1401
شناسه: 43273

رئیس بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان با تأکید بر لزوم شناخت الزامات توسعه، گفت: با همکاری و تعامل در اتاق توانسته‌ایم بسیاری از مسائل را احصا و موارد را به متولیان ارائه کنیم و برای باید این راه را برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای ادامه دهیم.

علی‌اصغر جمعه‌ای در بیست و نهمین نشست هیات رئیسه اتاق سمنان افزود: مشارکت اعضا در مطالبات اقتصادی باید دوچندان باشد بسیاری از مسائل با مشارکت فعال حل فصل خواهد شد.

جمعه‌ای گفت: ارتباط اتاق بازرگانی با دانشگاه‌ها از سنوات قبل برقرار بوده؛ اما ضرورت دارد زمینه‌های همکاری دوچندان شود، لذا با توجه به درخواست دانشگاه آزاد دامغان قرار است اتاق همکاری‌های متناسب با این دانشگاه داشته باشد.

رئیس اتاق سمنان ادامه داد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های اقتصادی اتاق سمینارهای کاربردی را به‌عنوان الزامات توسعه با حضور اندیشمندان و خبرگان برگزار خواهد کرد. در این سلسله گفتارها بایدها و نبایدها توسعه توسط فعالین دولتی و خصوصی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

جمعه‌ای، ارائه نقطه نظرات کارشناسی شده را مهم دانست و افزود: برگزاری همایش‌های با عنوان الزامات توسعه می‌تواند بسیاری از مسائل را آشکار و روشن کنند.

حمید علوی، عضو هیات رئیسه اتاق سمنان در این نشست پیشنهاد داد: ارتباطات اتاق با دانشگاه‌ها باید ساختارمند باشد، تا آنجا که بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را از توان علمی دانشگاه‌ها با محوریت اقتصادی داشته باشیم.

موضوعات :
در همین رابطه