کاهش 7 درصدی درآمدهای استان یزد

رییس ستاد درآمد استان یزد با اشاره به رشد 26 درصدی وصولی درآمد امسال استان نسبت به زمان مشابه سال گذشته، از کاهش هفت درصدی درآمد9 ماه استان نسبت به میزان مصوب سال جاری خبر داد.
تاریخ: 18 دی 1395
شناسه: 6299

«حمیدرضا نصیری‌زاده» در نشست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد با اشاره به این که درآمد 9 ماهه امسال بالغ بر 871 میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: این میزان درآمد نسبت به میزان مصوب سال‌جاری هفت درصد کاهش داشته، است.

وی در ادامه با بیان این که میزان درآمد 9 ماهه امسال نسبت به وصولی سال گذشته 26 درصد رشد داشته است، افزود: درآمد وصولی شامل 96 درصد درآمدهای مالیاتی، 5/2 درصد درآمدهای خدمات و فروش کالا و 5/1 درصد درآمدهای جرائم و خسارات بوده است.

رییس ستاد درآمد استان یزد گفت: درآمدهای ناشی از مالیات مستقیم در این مدت 548 میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب 16 درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول افزود: میزان مالیات‌های غیرمستقیم 283 میلیارد تومان بوده است که نسبت به میزان مصوب 31 درصد کاهش نشان می دهد.

نصیری‌زاده همچنین بیشترین درآمدها ناشی از فروش کالا و خدمات را متعلق به ثبت اسناد و نیروی انتظامی عنوان کرد و میزان آن را بالغ بر 21 میلیارد تومان اعلام نمود.

رییس ستاد درآمد همچنین میزان درآمد ناشی از جرائم رانندگی داخل و خارج شهر را 16 میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به میزان مصوب 47 درصد کاهش یافته است.