بیانیه اتاق ایران در محکومیت حمله تروریستی کرمان

اتاق ایران ضمن محکوم کردن حمله تروریستی بزدلانه در استان کرمان، شهادت جمعی از هموطنان در این حمله ناجوانمردانه را به بازماندگان و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.
تاریخ: 13 دی 1402
شناسه: 68813

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار بیانیه‌ای، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به خانواده‌های داغدار و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

متن بیانیه اتاق ایران به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان، اندوهی بزرگ در دل ملت آزاده ایران بر جای گذاشت.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران این حادثه تروریستی را به خانواده‌های داغدار و ملت شهیدپرور ایران تسلیت می‌گوید و برای سایر آسیب‌دیدگان و مصدومان، طلب عافیت و سلامتی دارد.

اقدام تروریستی دشمنان امنیت و استقلال و مردم ایران در پیشگاه هر انسان آزاده‌ای در جهان محکوم است و نشانه عجز و ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است.

این اقدام در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در راه امنیت و مقابله با تروریسم به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بار دیگر نشان داد که راه و منش او در مبارزه با تروریسم برای تمام آزادی‌خواهان مانا و همیشگی است.

تعرض به امنیت مردم ایران، هدفی جز بر هم‌زدن اتحاد ملت ایران ندارد؛ ملتی که همواره، حفظ انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح داده و این بار نیز با صبر جمیل بر این حادثه تلخ و همت عالی در انتقام خون شهیدان از مسببان این حمله تروریستی، همبستگی و اقتدار خود را بیش از پیش اثبات خواهد کرد.