به دنبال برگزاری همایش کرمان آیدکس 2024

پروازهای کرمان به مشهد و تهران افزایش یافت

کمتر از دو هفته پس از برگزاری همایش کرمان آیدکس 2024 که بر معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان متمرکز بود، یک شرکت هواپیمایی تعداد پروازهای خود در مسیر کرمان را افزایش داد.
تاریخ: 09 خرداد 1403
شناسه: 70023

هنوز 10 روز از همایش کرمان آیدکس 2024 نگذشته که خبر خوش افزایش 5 پرواز در مسیر کرمان به مشهد و یک پرواز در مسیر کرمان به تهران از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین اعلام شد.

 در پنل تخصصی توسعه صنعت گردشگری در همایش کرمان آیدکس 2024 با حضور معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین قائم‌مقام شرکت هواپیمایی کاسپین، به دلیل افزایش تقاضای مسافر و کمبود بلیت، توافق برای افزایش پروازها در مسیرهای مذکور صورت گرفت.

حالا که این مهم محقق شده پروازهای مشهد که تا چند روز پیش دو پرواز در هفته بود، به پروازهای روزانه تبدیل شده و هر روز پرواز کرمان به مشهد و بالعکس انجام می‌شود و یک پرواز کرمان به تهران و بالعکس نیز روز شنبه هر هفته افزوده شده است.

پیش از این اتفاق خوشایند تقاضا برای دریافت بلیت هواپیما به مشهد و تهران 40 درصد بیشتر از ظرفیت موجود بود که با راه‌اندازی این خطوط بخشی از این کمبود بلیت جبران شده است.

در طرح توسعه گردشگری 1404 که توسط اتاق کرمان و با همکاری استانداری اجرا می‌شود، تلاش استان برای تحقق افزایش پروازهای داخلی و ایجاد خطوط پروازهای خارجی به‌ویژه به مسقط و دبی، با هدف رونق و توسعه گردشگری است.

در همین رابطه