در صورت قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های اروپا

فوتبالیست‌های آلمان 950 هزار یورو پاداش می‌گیرند

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان در صورت قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های 2024، در مجموع 950 هزار یورو پاداش دریافت می‌کنند.
تاریخ: 12 تیر 1403
شناسه: 70295

رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های 2024 اروپا، روزهای داغ تابستان را داغ‌تر کرده است، مسابقاتی که به میزبانی آلمان در حال برگزاری است و تیم میزبان به عنوان یکی از مدعیان جام توانسته به جمع 8 تیم برتر صعود کند.

روزنامه بیلد آلمان در گزارشی اشاره کرد در حالی به دلیل عملکرد ضعیف ژرمن‌ها در سه تورنمنت گذشته، هیچ پاداشی برای بازیکنان آلمان در نظر گرفته نشده بود، که قرار گرفتن این تیم در یک مسیر صعودی و عبور از بحران سبب شده که فدراسیون فوتبال این کشور برای نتایج شاگردان یولیان ناگلزمان در جام ملت‌های اروپا، پاداش‌های ویژه‌ای در نظر بگیرد.

در این راستا ملی‌پوشان آلمان برای کسب مقام اول در مرحله گروهی 2024 هر کدام 50 هزار یورو پاداش دریافت کردند.

در ادامه برتری آلمان مقابل دانمارک در مرحله یک‌هشتم نهایی و صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی سبب شد تا هر بازیکن 100 هزار یورو پاداش دیگر دریافت کند.

150 هزار یورو برای صعود به نیمه‌نهایی، 250 هزار یورو برای صعود به فینال و 400 هزار یورو برای قهرمانی، پاداش‌هایی است که فدراسیون آلمان برای بازیکنان این تیم در ادامه مسابقات یورو 2024 در نظر گرفته است، مسابقاتی که آنها نمی‌خواهند جام از این کشور خارج شود.

ایلکای گوندوگان، کاپیتان تیم ملی آلمان گفته است: بازیکنان تصمیم گرفته‌اند بخشی از پاداش‌های خود را از طریق بنیادهای مختلف برای کمک به افراد بی‌خانمان اهدا کنند.

موضوعات :