معاونت بین الملل اتاق ایران اعلام کرد

جزییات برگزاری 4 نمایشگاه بزرگ فرانسه

چهار نمایشگاه بزرگ در حوزه‌های اپتیک و عینک، ساختمان، مواد غذایی و گردشگری از اواخر شهریور تا اوایل آبان در پاریس برگزار خواهند شد.
تاریخ: 27 تیر 1403
شناسه: 70400

چهار نمایشگاه بزرگ فرانسه در حوزه‌های اپتیک و عینک، ساختمان، مواد غذایی و گردشگری از اواخر شهریور تا اوایل آبان برگزار خواهند شد. جزییات مربوط به هر یک از این نمایشگاه‌ها در ادامه آمده است:

نمایشگاه بین‌المللی اپتیک و عینک پاریس (SIMO): این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه صنعت اپتیک در اروپا است که امسال از تاریخ ۲۰ الی ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با ۳۰ شهریور الی ۲ مهر ۱۴۰۳ در پاریس برگزار می‌شود. در طول چهار روز برپایی این نمایشگاه قرار است بیش از ۹۰۰ شرکت از ۴۲ کشور محصولات متنوع خود را در قالب بیش از هزار و 500 برند در فضایی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع ارائه کنند.

نمایشگاه بین‌المللی ساختمان پاریس (Batimat): یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه ساختمان در اروپا که امسال از تاریخ ۳۰ سپتامبر الی ۳ اکتبر ۲۰۲۴ برابر با ۹ الی ۱۲ مهر ۱۴۰۳ به مدت چهار روز در مساحتی بیش از ۴۴ هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی پاریس برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی فرانسه: SIAL از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه مواد غذایی در اروپا که قرار است از تاریخ ۱۹ الی ۲۳ اکتبر ۲۰۲۴ ) 28 مهر الی ۲ آبان ۱۴۰۳ (در پاریس برگزار شود. امسال همچنین مقارن با شصتمین سالگرد راه‌اندازی این نمایشگاه است و قرار است ۷ هزار و ۵۰۰ شرکت از ۱۳۰ کشور مختلف جهان طی ۵ روز فعالیت در آن حضور یابند.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پاریس: (IFTM - Top Resa) این نمایشگاه نیز یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه گردشگری در اروپا است که امسال از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ الی ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ به مدت ۳ روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی پاریس برگزار می‌شود. این نمایشگاه از مهم‌ترین نمایشگاه‌های B2B این حوزه است و امسال قرار است بیش از 9 هزار برند و30 هزار متخصص بخش‌های مختلف حوزه گردشگری در آن شرکت کنند.

در همین رابطه