پیام رئیس اتاق ایران به مناسبت روز خبرنگار

آگاهی بخشی و مطالبه‌گری از پایه‌های حرکت در مسیر توسعه است

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران در پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، ابراز امیدواری کرد: تلاش خبرنگاران در کنار تلاش سایر اقشار، به آبادانی ایران عزیز و آینده‌ای روشن منجر شود.
تاریخ: 17 مرداد 1403
شناسه: 70591

عکس:محمد علی مهدی

هفدهم مردادماه روز بزرگی برای همه دانایان و اهالی فرهنگ است. روزی که نام «خبرنگار» بر آن نهاده شده است، به‌عنوان یک نماد از فعالیت شبانه‌روزی جامعه خبری و رسانه‌ای در همه روزها و شب‌های سال است.

این تلاش‌های صادقانه و بدون قیمت را ارج می‌نهم و این روز را به همه فعالان رسانه‌ای کشورمان تبریک می‌گویم.

آگاهی بخشی به جامعه و افزایش روحیه مطالبه‌گری یکی از پایه‌های حرکت در مسیر توسعه است که پارلمان بخش خصوصی ایران به‌عنوان قدیمی‌ترین نهاد مدنی کشور همواره حامی چنین رویکردی بوده است و آن را پاس می‌دارد.

جامعه ایران مدیون تلاش‌های مؤثر خبرنگاران در زمینه آگاهی بخشی در جهت اصلاح امور است.

بازگویی حقایق و بیان نقایص بر اساس واقع‌بینی می‌تواند حرکت و مسیر تصمیم‌سازان کشور را به نفع مردم و خیر عمومی تنظیم نماید؛ ازاین‌رو جایگاه اهالی رسانه برای همه مسئولان دلسوز، ارزشمند و انکارناپذیر است.

به نمایندگی از فعالان بخش خصوصی، ضمن بزرگداشت یاد شهید صارمی که این روز به پاسداشت خون ایشان نام‌گذاری شده، و با ادای احترام به همه خبرنگاران گران‌قدر، برای آن‌ها از خداوند متعال سلامتی و توفیق طلب می‌کنم. امیدوارم تلاش‌های خبرنگاران در کنار تلاش‌های سایر اقشار، به آبادانی ایران عزیز و آینده‌ای روشن منجر شود.

در همین رابطه