پیام تبریک رئیس اتاق ایران به مناسبت هفته وحدت

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران طی پیامی ضمن تبریک هفته وحدت، بر اهمیت اتحاد در میان مسلمانان و لزوم همبستگی میان فعالان اقتصادی و تجار مسلمان تأکید کرد.
تاریخ: 27 شهریور 1403
شناسه: 70918

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) را تبریک گفت.

صمد حسن‌زاده در این پیام با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم در ایجاد وفاق ملی، این الگو را برای ایجاد همبستگی بین‌المللی میان کشورهای مسلمان مناسب و مؤثر دانست و ابراز امیدواری کرد با همبستگی فعالان اقتصادی و تجار مسلمان، دستیابی به رشد و توسعه پایدار در کشورهای اسلامی تسهیل شود.

متن پیام تبریک رئیس اتاق ایران

فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر آخرین، محمد مصطفی (ص) را به‌تمامی مسلمانان و هم‌وطنان عزیز تبریک عرض می‌نمایم. این ایام مبارک، فرصتی است تا با تأکید بر اصول مشترک و آموزه‌های عالی دین مبین اسلام، اهمیت همبستگی و اتحاد در میان مسلمانان را درک کنیم و زمینه تحقق آن را فراهم آوریم.

وحدت، نه‌فقط در عرصه‌های دینی و فرهنگی، بلکه در حوزه‌های اقتصادی نیز نقشی کلیدی دارد. ما در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بر این باوریم که همبستگی میان فعالان اقتصادی و تجار مسلمان می‌تواند به رشد و توسعه پایدار اقتصادی کمک شایانی کند و اعتقاد داریم که با همکاری و همفکری، می‌توانیم به چالش‌ها پاسخ دهیم و فرصت‌های جدیدی را خلق کنیم.

در این راستا، دولت وفاق ملی به زعامت آقای مسعود پزشکیان، با رویکردی جامع و همدلانه، می‌تواند الگوی مناسبی برای ایجاد همبستگی و همکاری‌های مؤثر در سطح ملی باشد. ما امیدواریم که این دولت بتواند با سیاست‌های خود، بسترهای لازم را برای تقویت روابط اقتصادی و اجتماعی در محیط ملی و بین‌المللی فراهم آورد.

بیایید در این هفته با گسترش محبت و دوستی، به یکدیگر نزدیک‌تر شویم و با اتحاد، به‌سوی آینده‌ای روشن‌تر گام برداریم.

صمد حسن‌زاده

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران