پیام تسلیت رئیس اتاق ایران در پی شهادت سیدحسن نصرالله

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در عملیات تروریستی وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. اتاق ایران طی بیانیه‌ای این واقعه دردناک را تسلیت گفت.
تاریخ: 07 مهر 1403
شناسه: 71033

صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، طی پیامی، شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس اتاق ایران

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و شخصیتی عالم و مجاهدی نستوه و فرماندهی با درایت آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان حزب‌الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی‌گناه را به شهادت رساند.

بی‌شک تمام آزادی خواهان عالم و جهان اسلام به‌ویژه مردم لبنان و حامیان جبهه مقاومت در سراسر دنیا از فقدان رهبری باهوش و با درایت که در طول سی سال مقاومت، برای لحظه‌ای از فداکاری و جان‌فشانی در راه حق و محور مقاومت دریغ نکرد، به عزا نشستند.

اینجانب عروج ملکوتی و شهادت بزرگ‌مرد جبهه مقاومت سید حسن نصرالله و همراهان محترم را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری و امت اسلام و تمامی آزادی خواهان عالم تسلیت عرض می‌نمایم.

 از خداوند منان علو درجات برای فقید جان‌برکف اسلام و تمام شهدای عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای خانواده‌های محترمشان مسئلت می‌نمایم.

امید داریم خون پاک این شهیدان راه عزت و سربلندی اسلام و مسلمین که سبب بیداری بیشتر مظلومان و مستضعفان عالم می‌شود، موجبات شکست مستکبران جهان و اسرائیل جنایتکار گردد.

و هو القادر فوق عباده و الله غالب علی امره

موضوعات :