خانه استارتاپ‌های ورزشی تشکیل می‌شود

در اولین جلسه کارگروه استارتاپ‌های ورزشی بر تشکیل خانه استارتاپ‌های ورزشی تاکید شد.
تاریخ: 14 مهر 1403
شناسه: 71102

اولین جلسه کارگروه استارتاپ‌های ورزشی انجمن صنعت ورزشی ایران تشکیل شد.

 یعقوب سالکی‌نیا، دبیر کمیته استارتاپ‌های ورزشی، ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور اساتید دانشگاهی، فعالان بخش خصوصی، مدیرانی از سازمان‌های ورزشی و نمایندگانی از استارتاپ‌های ورزشی حضور داشتند. حاضران دغدغه‌های خود را بیان نمودند و مقرر گردید با تدوین دستورالعمل‌ها و دعوت از فعالان این حوزه کمیته فعالیت‌های خود را گسترش دهد.

 سالکی‌نیا در ادامه گفت: ایده تشکیل خانه استارتاپ‌های ورزشی از سال ۱۳۹۷ مطرح بوده است، مقدمات آن را هم فراهم آورده بودیم، ولی متاسفانه با شیوع کرونا و برخی ناملایمات این موضوع پیگیری نشد. فکر می‌کنم که فضا برای آغاز دوباره موضوع فراهم است و امیدوار هستم که با کمک اعضای کمیته و سایر دوستان همچنین همکاری وزارت محترم ورزش و جوانان و معاونت فناوری ریاست جمهوری این مسئله مهم به نتیجه برسد.

 دبیر کمیته استارتاپ‌های ورزشی کشور در پایان گفت: با عضویت انجمن صنعت ورزش در اتاق ایران و فعال شدن کمیته استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و وجود جوانان خوش‌فکر در حوزه ورزش می‌توانیم شکاف‌های موجود در اقتصاد و فناوری ورزش را جبران کنیم و من امیدوارم که در این راه مدیران ورزشی نیز با جوانان همراهی نمایند.