عبده تبریزی مطرح کرد

وعده‌های خیالی برای افزایش یارانه

عبده‌تبریزی گفت: متاسفانه هیچ برنامه مدونی ارائه نمی شود و افرادی که تا دیروز طی نامه نگاری با یارانه ها مخالف بودند؛ امروز وعده های خیالی افزایش یارانه می‌دهند که به هیچ وجه با ظرفیت‌های اقتصادی کشور مطابقت ندارد.
تاریخ: 17 اردیبهشت 1396
شناسه: 8279

حسین عبده‌تبریزی گفت: ادامه روند دولت گذشته در بخش های مختلف خصوصا اقتصادی و معیشتی، ایران را تبدیل به ونزوئلا می کرد.

وی در مراسم افتتاح ستاد صنعتگران و کارگران حامی دکتر روحانی در شهرستان اردکان؛ با بیان اینکه شروع هر دولتی تا یکی دو سال، به نوعی متاثر از دولت قبل از آن است اظهار کرد: دولت اصلاحات کشور را در مرحله مطلوبی از توسعه و اقتصاد تحویل داد که تا چند سال این اثرات مثبت پابرجا بود ولی مدیریت غلط و انحصاری دولت گذشته باعث شد کشور به پرتگاه روانه شود و بسیاری از زیرساخت ها و سرمایه های اجتماعی رو به اضمحلال برود.

عبده تبریزی تصریح کرد: ادامه روند دولت قبل، ایران را به کشوری مثل ونزوئلا با اقتصادی از هم گسیخته تبدیل می کرد که خوشبختانه با تدبیر مردم این روند متوقف شد و عقلانیت به کشور بازگشت.

مشاور وزیر اقتصاد دولت اصلاحات، برخی ادعاهای کاندیداها را مصداق خرید رای دانست و گفت: در بسیاری از کشورها با چنین اقداماتی برخورد قانونی می شود.

مدیرکل سابق بورس و اوراق بهادار تهران با بیان اینکه علیرغم سنگ اندازی های متعدد و بی وقفه دلواپسان، دولت تدبیر و امید گام های موثری برداشته است عنوان کرد: زیرساخت و پایه های خوبی بنا شده که باید همچنان به این دولت اطمینان کرد تا روند بهبود امور با سرعت بیشتری انجام گیرد.