به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران

سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در سازمان‌های غیرانتفاعی و غیردولتی برگزار شد

معاونت بین‌الملل اتاق ایران سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در سازمان‌های غیرانتفاعی و غیردولتی را برگزار کرد.
تاریخ: 27 اردیبهشت 1396
شناسه: 8419

 سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در سازمان‌های غیرانتفاعی و غیردولتی به همت معاونت بین‌الملل و با حضور دبیران اتاق‌های مشترک، کارشناسان و مدیران این بخش برگزار شد.

در این سمینار که با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران تشکیل شد، محمدرضا کرباسی معاون امور بین‌الملل اتاق ایران ضمن تأکید بر ضرورت آشنایی کارکنان اتاق‌های بازرگانی با اصول بازاریابی و جذب اعضا، اهمیت دانش‌افزایی و ظرفیت‌سازی کارشناسی در این حوزه را مورد توجه قرار داد. وی همچنین با اشاره به اقتضائات بازاریابی در سطح جهانی تولید محصول رقابتی را مقدمه امر صادرات و بازاریابی معرفی کرد.

کرباسی در ادامه به برگزاری چهار دوره آموزشی در سال 96 با هدف ظرفیت‌سازی و دانش‌افزایی در اتاق‌های مشترک اشاره کرد و افزود: حمایت و همکاری با اتاق‌های مشترک از اولویت‌های مهم امور بین‌الملل اتاق ایران است.

در این نشست مسئولان بین‌الملل اتاق‌های سراسر کشور نیز از طریق ویدئو کنفرانس مشارکت داشتند.

 

در همین رابطه