عضو هیئت نمایندگان اتاق تهارن گفت

نگاه مردم به یارانه‌ها عمیق‌تر و بلند مدت‌تر شده است

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: ثبات قیمت‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی مردم همراه با توسعه در روابط خارجی واقعیتی است که در ۴ سال گذشته رخ داد.
تاریخ: 01 خرداد 1396
شناسه: 8516

عباس آرگون، عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به حضور پر رنگ مباحث اقتصادی در مناظره‌ انتخاباتی کاندیداهای انتخبات ریاست جمهوری، اظهار داشت: این انتخابات نشان داد مردم به وعده‌های اقتصادی و به خصوص پرداخت یارانه نگاه دیگری پیدا کرده‌اند و نگاه‌شان عمیق‌تر و بلند مدت‌تر شده است.

وی افزود: انتخابات نشان داد مردم به ثبات و آرامش بیشتری در اقتصاد نیازمندند و به سیاست‌های ۴ سال گذشته نظر مثبتی دارند. هر چند شاید میزان رضایت‌مندی آنها در حد عالی نباشد اما معتقد به تداوم همان سیاست‌های قبلی هستند.

آرگون تصریح کرد: درخواست و مطالبه اصلی مردم بحث بهبود فضای کسب و کار و رفع مشکل اشتغال و تولید است. ضمن آن که بزرگ‌ترین مطالبه آنها بحث اشتغال است زیرا درصد بیکاری بالاست و عملا مشکلات اساسی در این خصوص وجود دارد .

وی ادامه داد: بهبود رفاه و آسایش مردم، تداوم ثبات و آرامش در جامعه و صیانت از نرخ تورم تک رقمی  از موارد دیگری است که باید به آن توجه شود.

آرگون تصریح کرد: طی چهار سال گذشته هر روز شاهد رشد قیمت‌ها نبودیم و آرامش نسبی در فضای جامعه حاکم بود.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی‌ تهران خاطر نشان کرد: ثبات قیمت‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی مردم همراه با توسعه در روابط خارجی واقعیتی است که در ۴ سال گذشته رخ داد.

وی ادامه داد: در این ۴ سال این ریل گذاری انجام شد و با سرعت و شتاب بیشتری در ۴ سال پیش رو به جلو خواهد رفت.

آرگون گفت: قطعا با اشرافی‌ که دولت به مسائل اقتصادی پیدا کرده، شتاب بیشتری در بهبود وضع معیشت مردم و افزایش میزان اشتغال رخ خواهد داد.