به همت معاونت امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران

دوره آموزشی «ابزارهای تحلیل بازار - Market Analysis Tools» از 12 مرداد برگزار می‌شود

معاونت امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران با همکاری سازمان توسعه تجارت، دوره آموزشی «ابزارهای تحلیل بازار - Market Analysis Tools» را توسط مدرسان مورد تأیید مرکز تجارت بین‌الملل برگزار می‌کند.
تاریخ: 08 مرداد 1404
شناسه: 86276

به گزارش اتاق ایران آنلاین، معاونت امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران با هدف کمک به توانمندسازی و افزایش دانش و مهارت تخصصی و کاربردی دبیران و کادر اجرایی محترم تشکل‌های اقتصادی وابسته به اتاق در زمینه تجارت بین‌الملل و کسب اطلاعات تجاری از بازارهای هدف صادراتی ج.ا. ایران، برای نخستین بار و با همکاری سازمان توسعه تجارت دوره آموزشی «ابزارهای تحلیل بازار - Market Analysis Tools» را توسط مدرسان مورد تأیید مرکز تجارت بین‌الملل برگزار می‌کند.

 دوره آموزشی ابزارهای تحلیل بازار به مدت 20 ساعت و از تاریخ 12 مردادماه در محل اتاق ایران آغاز به کار خواهد کرد و سرفصل‌های اصلی این دوره شامل آموزش ابزارهای تحلیل بازار، به این شرح است:

1 - نقشه تجاری (Trade Map)

2 - نقشه دسترسی به بازار (Market Access Map)

3 - اقدامات غیر تعرفه‌ای و دسترسی به بازار (Non- Tariff Measures-NTMs)

4 - نقشه پتانسیل صادراتی (Export Potential Map)

5 - قواعد مبدأ (Rules of Origin)

6 - اقدامات مرتبط با مقررات بهداشتی و فنی و معرفی ابزار SPS & TBT- EPing Platform

گواهی این دوره توسط مرکز تجارت بین‌الملل (ITC) صادر می‌شود. تشکل‌های وابسته به اتاق ایران می‌توانند از طریق مراجعه به معاونت امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام کسب اطلاع کنند.

در همین رابطه