نایبرئیس اتاق ایران ضمن اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بیان دغدغهها و مشکلات اقتصادی کشور، تاکید کرد: بخش خصوصی باید بتواند از فضای مجازی به بهترین شکل برای مطالبهگری خود بهره ببرد و در این رابطه روابط عمومی اتاقها نقش کلیدی دارند.
حسین پیرموذن نایبرئیس اتاق ایران در نخستین جشنواره برترینهای روابط عمومی تجاری که در اتاق زنجان برگزار شد تاکید کرد: روابط عمومی اتاقهای سراسر کشور در دفاع از خواستههای قانونی و به حق بخش خصوصی نقش کلیدی دارند. روسای اتاقها در سراسر کشور دیدگاهها، مطالبات و برنامههای خود را از طریق روابط عمومیها منتشر میکنند و مهم است این افراد ۵ ویژگی خاص را داشته باشند تا در اجرای ماموریت خود موفق باشند.
او ادامه داد: آموزش سواد رسانهای در استانها بسیار مهم است. ضرورت دارد روابط عمومیهای قوی و آموزش دیده در اتاقهای استانی مستقر باشند و دورههای آموزشی، مستمر برای این افراد برگزار شود.
پیرموذن همچنین استفاده حرفهای از رسانهها و فضای مجازی توسط روابط عمومیها را نیز ضروری خواند و گفت: بخش خصوصی باید بتواند از فضای مجازی به بهترین شکل برای مطالبهگری خود بهره ببرد و در این رابطه روابط عمومی اتاقها نقش کلیدی دارند.
نایبرئیس اتاق ایران روایتسازی از موفقیتهای بخش خصوصی را نیز خواستار شد و افزود: افرادی هستند که به توفیقات خوبی در صحنه برندسازی رسیدند و در سطح ملی و بینالمللی فعالیت میکنند. مستندسازی درباره توفیقات این افراد بزرگ باید صورت گیرد.
تقویت تعامل روابط عمومیها در سراسر کشور و ارتباط موثر با بخش دولتی و تبیین خواستههای بخش خصوصی به عنوان دو مورد دیگری که باید مورد توجه روابط عمومی اتاقهای استانی ملاک عمل قرار گیرد، از سوی پیرموذن مطرح شد.