رایزن بازرگانی سفارت هند خبر داد

دفتر کنفدراسیون صنعت هند نیمه شهریورماه در تهران افتتاح می‌شود

رایزن بازرگانی و دبیر دوم اقتصادی سفارت هند در تهران با مدیر اداره روابط تجاری دوجانبه معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در محل اتاق دیدار کردند.
تاریخ: 30 مرداد 1396
شناسه: 9811

رایزن بازرگانی و دبیر دوم اقتصادی سفارت هند در تهران با مدیر اداره روابط تجاری دوجانبه معاونت بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دیدار کردند.

در  این نشست، دبیر دوم اقتصادی سفارت هند در تهران از اعزام هیاتی 20 نفره از کنفدراسیون صنعت هند (CII) به ایران و دیدار با فعالان اقتصادی اتاق ایران خبر داد.

آقای مینا اعلام کرد: هیات تجاری – صنعتی هندی طی روزهای 14 و 15 شهریورماه سال جاری در تهران حضور خواهند یافت و علاوه بر برگزاری همایش و ملاقات‌های دوجانبه بین تجار ایرانی و هندی در محل اتاق ایران، دفتر این کنفدراسیون نیز در تهران افتتاح خواهد شد.

مدیر اداره روابط تجاری دوجانبه معاونت بین‌الملل اتاق ایران در این نشست گفت: از پذیرش هیات هندی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران استقبال کرده و متقابلاً از فعالان اقتصادی ایران نیز برای حضور در این همایش به‌منظور مذاکره با طرف‌های هندی در زمینه‌های مختلف تجاری - صنعتی دعوت می‌کنیم.

کومار، رایزن بازرگانی سفارت هند در تهران هم عنوان کرد: شرکت‌های هندی علاقه‌مند به همکاری با شرکای ایرانی در زمینه‌های مختلف از قبیل نساجی، غذا، مواد شیمیایی، مواد پتروشیمی، دارو، نفت و گاز فعالیت می‌کنند.

موضوعات :
در همین رابطه